[VOLG] Van ex-racepaard naar Natural Horsemanship

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-16 15:32

Ik denk dat hij zich gewoon lekker begint te voelen!
In het gras zit nu toch niet zoveel energie dat ze daar wild van kunnen worden? Veel hooi en weinig krachtvoer en misschien toch iets meer beweging geven.

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3


Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 17:27

Dat ziet er uit als een heerlijk plekje!

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3

Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-17 19:47

Wat fijn dat hij weer goed loopt!! Dat is in ieder geval een goed teken.

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3

Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-17 13:26

Wat leuk! Je zit er stralend op! Fijn dat het nu zo lekker gaat *\o/*

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3

Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 06:44

Als je een boog wil moet je het helemaal afscheren! Anders gaat het niet omhoog staan. En bijhouden, anders gaat het weer omvallen.
Ik vind het zo wel mooi staan, het past wel bij hem. En inderdaad lekker warm.

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3

Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:13

Jeetje het zit je ook niet mee... en arme Harvey.

Maar misschien dus toch niet het ligament?

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3


Tilmar

Berichten: 3300
Geregistreerd: 05-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 16:22

Ik vind het ook knap hoe je met hem bezig bent. Misschien als hij weer beter is toch iets meer doorzetten en iets minder goed kijken wat hij er van vindt maar gewoon iets gaan doen.

En over dat lichamelijke.. Misschien is een volbloed toch wat minder geschikt om zo sober te houden. Ik heb ook een bloederig paard en die houdt toch wel van een schoon en droog stalletje op zijn tijd en een schep bix.

Over de hoeven heb we het privé al gehad, blijft lastig. Heeft de smid enig idee waarom hij steeds hoefzweren krijgt?
En zouden ijzers dan helpen?
In de zomer gaan de voeten wel weer beter groeien he?

FNRS dressuurjury t/m F20, FNRS Springen, KNHS B-L jury, Examinator Ruiterbewijs en ORUN gediplomeerd instructrice
Xada B+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers