Fabster schreef:Cajra ging er ook niet in. Die ging echt ruzie maken met mij. Wou me trappen. Heb toen voor de ‘harde’ methode gekozen. Alleen vóóruit en niet meer achteruit. Ik had dus het touw om de middenstang (2-paardstrailer) geslagen, zodat ik haar kon houden, als ze achteruit wilde. Toen ze er achter kwam, dat ze echt niet meer achteruit kon, ging ze er gewoon in. Heel af en toe wil ze nog even laten weten dat het onder protest is. Maar ze staat er altijd met een paar minuten in.
Maar goed, als er in het verleden nare situaties zijn geweest en hij is bang, wordt t wel een ander verhaal, natuurlijk.
Ik heb geen idee wat er is gebeurd. Hij is er altijd wel in geslagen, dat weet ik wel. Nou hangen en trekken helpt bij Chab niet haha. Dan ben je nog verder van huis. Je moet niet aan zijn hoofd zitten.. Heeft het personeel op stal een keer geprobeerd, maar die kregen hem toen niet meer op de paddock. Dus ben daar nooit een voorstander van om aan het hoofd te trekken van een paard..
Of hij bang is weet ik niet. Want hij is niet snel onder de indruk. Maar hij mest wel veel en dat is vaak een teken van angst..