Is er ook een gratis online cursus van trainen vanaf de gron

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 19:46

Eileen_ schreef:
Nee dat is waarschijnlijk Eilleen333 op bokt, ik weet toevallig dat zij naar die ranch met die methode is gegaan. Onze boktnamen lijken veel op elkaar :D
Ik vind het vooral heel grappig om te zien hoe erg nederland achterloopt met het trainen van 'the mind and the mindset' terwijl Canada/ Amerika juist weer achterloopt met het trainen van het lichaam :+


Haha ik dacht dat ze misschien 2 accounts had ofzo! Maar je hebt inderdaad gelijk, Nederland loopt zo achter in het stukje mentaal bezig zijn met je paard. Ik werd gisteren letterlijk nog uitgelachen door één van de meest bekende instructeurs van deze regio. Zij was ervan overtuigd dat je alleen met fysiek werk en dwang ontspanning kon krijgen, want "paarden zijn heel simpel: ze willen nou eenmaal een baas hebben". Terwijl mijn bijrijdpaarden heeeeelemaal ontspannen worden van het (grotendeels mentale) grondwerk wat ik met ze doe. Vind het dan altijd moeilijk om mijn mond te houden. Mensen met tunnelvisie zijn nou eenmaal moeilijk die tunnel uit te krijgen. Richt mijn energie dan liever op mijn paarden.

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Is er ook een gratis online cursus van trainen vanaf de gron

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:19

Dit topic is geopend met een, nu geband, SA. En aangezien de TS niet meer kan reageren, hier een slotje.