Wie traint er met warwick schiller programma?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 22:40

Met Paypal kan idd ook :)

Zelf tijdlang subscriber geweest, maar inmiddels is het enorm veranderd qua theorie, de basis is er duidelijk nog, maar dat van die 'energy' bv vind ik gewoon vanzelfsprekend terugkomen op lichaamstaal en dat paarden zo gevoelig zijn aan emotie. Alle dieren eigenlijk wel, maar sommigen geven gewoon geen, ja, geen fiets. :') Is daar echt zo'n 'bal van energie' voor nodig... Beetje allergisch aan het hele zweverige eigenlijk.

Mijn merrie is enorm gebeterd op zijn methode, maar sommige dingen vind ik bij sommige paarden niet werken. Bv. Ipv de enge trigger weghalen zodra ze stilstaan en ze dan even in slaap laten vallen, moet je nu volgens hem het meteen weghalen zodra ze een beetje angst vertonen. Ja, mijn ruintje werd gewoon banger en banger :') gestopt, terug gewoon relaxed de eerdere methode gedaan (wel iets rustiger en meer in stapjes gehakt) en ik had terug een normale, niet neurotische pony.

Ik vind hem erg leuk, maar soms wat té mindfulness-achtig de laatste tijd. Ik ben fan van een middenweg. Wel blij dat hij wat meer van de CA weg is gestapt. Vond zijn eerdere manier van paarden laten liggen huiveringwekkend.

No_No

Re: Wie traint er met warwick schiller programma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:18

Ik denk dat je overal bij moet kijken naar wat je past en wat ook bij je paard past. Ik ben van mening dat vele wegen naar rome leiden, dat geld ook voor de verschillende trainingsmethodes. En vaak kan je dingen combineren of passend maken.

Fleur ❤️

WesternWay

Re: Wie traint er met warwick schiller programma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-19 22:02

Je kan via paypal betalen en je kan dat koppelen aan je bankrekening zodat je niet hoeft te storten, word afgeschreven dan :)

The difference between the good and the great;
the great can make others feel as if they also can be great
-Unknown