Nog meer mensen die werken met clickertraining? deel II

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Odi

Re: Nog meer mensen die werken met clickertraining? deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 17:08

Wat ontzettend gaaf HippoLogic!!!!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-19 07:05

Vandaag een R+ trainer vriendinnetje op bezoek gehad. Zo leuk A's to B's gedaan en Kyra deed het fantastisch! Zo leuk om een assistent te hebben!

PS ik ben druk bezig met een gratis masterclass te organiseren (online) dus als je mee wilt doen stuur ff een pb of kijk op mijn FB pagina (HippoLogic)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-19 19:26

Stilletjes hier :)

Ik ben erg druk. Met net trainen van nieuwe paarden (mijn favoriete ding!) en met het opzetten van de clicker training academy.

Morgen is de Grand Opening en geef ik een gratis Masterclass Clickertraining. Kijk in mijn onderschrift voor de link ;)

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 19:28

Oja dat is morgen. Ik heb me al opgeven als het goed is.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-19 23:05

Leuk! De replay (recording) is klaar en onderweg naar iedereen die zich heeft opgegeven. :)

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 11:57

Ik kreeg vandaag een herinnering op mijn fb: het is exact 1 jaar geleden dat ik voor 't eerst R+ uittestte met mijn mannen. Dit deed ik met een reversed roundpen. 1 van mijn paarden was heel erg apathisch voordien, bijna niet in beweging te krijgen zonder een tik. Heel ongeïnteresseerd in alles was hij. Mijn andere paard die liep liefst zo ver mogelijk weg van longeren, was moeilijk te 'pakken', ging in staking enz. Vandaag heb ik 2 paarden die nieuwgierig en enthousiast zijn. Mijn 'luie' paard biedt nu zelf galop aan rond de roundpen, mijn wegloper is nu eerder een stalker geworden... ik kan niet op de PP komen of hij heeft mij al in het vizier haha. Ze eten dolgraag, maar verlaten hun gras of boom of waar ze aan aan 't knabbelen zijn meestal zo als ik roep of ze denken dat er iets te doen valt. Ik heb 2 andere paarden <3

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-19 17:35

Wow, dat is zo geweldig! *\o/* Goed gedaan!

Dat vind ik het leuke van FB die gooit soms van die herinneringen naar boven die je bijna vergeten was. Vooral als het successen zijn is dat leuk. Altijd goed om terug te kijken en te realiseren hoe ver je al bent gekomen.

Ik heb een stappenplan geschreven voor de website Horse Rookie. Zie de link in het bloggers topic ;)