Speelmateriaal.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxtasja
Berichten: 71
Geregistreerd: 13-07-13

Speelmateriaal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-13 14:50

Weet iemand waar ik speelmateriaal kan vinden voor mijn kleine Sjors? Het is een mini-shetlander en het meeste wat ik vind is nogal groot voor hem.. Zoals die grote voetballen. Dat ding is nog groter dan hij zelf :D Ik train namelijk vrijheidsdressuur met hem en tussen door als pauze speel ik dan lekker even met hem totdat hij aangeeft dat hij verder wilt. Het zou voor hem en mijzelf wel leuk zijn als we dan wat speelmateriaal ter beschikking hebben. :) zo'n hele kleine bal met een handvat (jolly nogwat) vind hij niets aan.

Alvast bedankt. :)

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Speelmateriaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 14:54

Een skippybal ( wel eentje met handvaten, niet met een oog ;) ) een groot formaat voetbal ( speelgoedwinkel ) kleine wegpilonnen, stootwillen ( winkel voor zeilbenodigdheden ) :):)

carlopony

Berichten: 122
Geregistreerd: 19-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 19:20


FUENTES

Berichten: 38
Geregistreerd: 29-11-13

Re: Speelmateriaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:19

Misschien zo'n hoepel met rijst/kralen (weet ik veel wat daarin zit haha)? Maakt én een interessant geluid én je kunt je shet misschien leren hem op te pakken of erdoorheen te lopen.
Je kunt ook eens twee springpalen neerzetten met een zweetdeken ertussen, en dan kijken of hij er doorheen wil lopen, misschien ook leuk als schriktraining als hij er ''bang'' voor is. :+
Hindernisje neerzetten en vrij laten springen?
Een band neerleggen en doorheen laten lopen?
Leg anders gewoon eens een oude cap neer en laat hem daarmee aanklooien. c:

ICT3R
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-12-13

Re: Speelmateriaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:43

Een hoepel schijnt het inderdaad altijd goed te doen, ik zou zeggen gewoon uitproberen! Het zal per paard ook wel weer verschillend zijn wat betreft speelmateriaal :)

RDuijn

Berichten: 360
Geregistreerd: 19-01-13
Woonplaats: heerhugowaard

Re: Speelmateriaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 15:52

Pionen en naast je laten lopen zonder halster en dan slalomen