De TRT online cursus van Tristan Tucker

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 12:17

Romanoff schreef:
Ik snap helemaal wat je bedoeld Peetstap.. ik denk af en toe ook wel eens jeetje alweeer een mailtje..


Mail met update e.d. is geen probleem, heb meer moeite met dit soort inhoud ervan:

It's almost Friday night here in the Netherlands and that means that you only got 3 hours left to join our TRTmethod Challenge!


Het is geen tuinstoel die je nog snel effe kunt kopen, want oh jeee, over drie uur doe je niet meer meee...

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.



Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-19 09:55

Ik ben wel een beetje klaar met doorlopend de commerciƫle oliebol en "aanbiedingen" van Tucker.....

Bestel voor vrijdag, nu het nog kan , etc, etc...en het gaat maar door.
Sorry maar ik vindt zijn marketing niet aansluiten bij deze paarden training, en zet me zelfs aan het nadenken.
Een goede trainings methode verkoopt zichzelf n.l., die hebben wachtlijsten.


Effe frustie uiten hoor. ;)

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.

Peetstap

Berichten: 2518
Geregistreerd: 10-12-11
Woonplaats: Noord Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 18:35

Niet intensief en bewust.

Meeste dingen zitten al zo in mijn gedrag verwerkt dat ik niet eens meer weet van wie , wie nu is...
En das ook totaal niet belangerijk verder, kijk voornamelijk naar het betreffende paard bij me en pas me daarop aan.
Of dat nou stukje Tuckie of wat anders is, of zelf uitgevogeld, of +r, ik maak me er totaal niet meer druk om.

Als je maar lang genoeg poetst gaan alle haren uiteindelijk dezelfde kant op staan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers