[PG] Kruising Hackney/Haflinger vosruin 7 a 8 jaar oud

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vjuli
Berichten: 124
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Wijchen

[PG] Kruising Hackney/Haflinger vosruin 7 a 8 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 21:13

Een klein jaar geleden heb ik een tijdje deze pony doorgereden voor de verkoop. Het gaat dus om een kruising Hackney/Haflinger, voskleurig, ruin en ongeveer 1.37m hoog van een jaar of 7 a 8 oud. Hij ging bij ons weg onder de naam Moonlight maar volgens mij heette hij bij zijn nieuwe baasje KC (ofzo Lips are sealed ). Hij is voorzien van een paardenpaspoort (via het fjordenpaardenstamboek!), verder heeft hij geen papieren. Ik vond het echt een heel leuk en pittig ding!

Ik hoorde helaas alleen dat hij alweer van eigenaar verwisseld is. Omdat ik Moonie toch altijd wel heel geinig vond (als hij 1.60 was ipv amper 1.40 dan had ik hem gekocht!) ben ik erg benieuwd of iemand hier weet waar hij terecht is gekomen. Ik zou het ontzettend sneu vinden als hij van hand tot hand zou gaan, want met de juiste ruiter gaat hij voor je door het vuur!

Hieronder nog even een pic ik heb mezelf maar even weggehaald, ik keek wel HEEL moeilijk, wie o wie herkent deze stoere pony en kan mij vertellen waar hij nu staat?

Afbeelding

Vjuli
Berichten: 124
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Wijchen

Re: [PG] Kruising Hackney/Haflinger vosruin 7 a 8 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 21:06

Niemand?

Nikkikoese
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:15

Hoii, ik heb Moonlight ondertussen al 6 jaar en kom dit nu pas tegen, ik wil even zeggen dat het super goed met hem gaat hij word bijna 21
Groetjes Nikki

Nikkikoese
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-04-19

Re: [PG] Kruising Hackney/Haflinger vosruin 7 a 8 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:21

Je kan het beste met mij in aanraking komen via het Instagram account stal.kleistee, ik hoop dat je dit ooit nog ziet

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG] Kruising Hackney/Haflinger vosruin 7 a 8 jaar oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 21:55

Aangezien de pony is gevonden plaats ik hier een slotje.