[PG]Gezocht: zwarte merrie Zira, vermoedelijk in Brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yoscaper
Berichten: 1
Geregistreerd: 10-12-22

[PG]Gezocht: zwarte merrie Zira, vermoedelijk in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-22 22:24

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben op zoek naar Zira, een zwarte kwpn merrie met 4 witte voetjes, een heel klein kolletje en wat wit op de neus. Ze werd geboren op 23 juni 2004.

Ze is heel jong al met pensioen gegaan door verschillende blessures en ze heeft jarenlang op een 24-7 buiten stal in Beesd gestaan, waar ik haar 2 jaar lang heb verzorgd.
Helaas overleed haar eigenaar en heeft haar man, die ik niet ken en dus geen contact mee heb, haar heel plotseling verplaatst naar een stal ergens in Brabant.

Zira heeft Cushing en een aandoening aan haar ogen, waarschijnlijk maanblindheid, maar er is voor zover ik weet nooit een diagnose gesteld qua ogen.
Ik zou zo graag weten waar ze is en of er daar iemand is die naar haar omkijkt.
Haar eigenaar was al heel lang ziek en kwam nooit meer naar stal en haar achtergebleven man die haar nu heeft laten verhuizen heeft zelf helemaal niks met paarden.

Zira is eenkennig en een beetje kopschuw, maar als je haar de tijd geeft om aan je te wennen is ze heel aanhankelijk. Ik mis haar vreselijk, en als ik nou maar zou weten dat ze het goed heeft waar ze nu is, zou dat mijn verdriet zeker verzachten. Mocht ze zijn ingeslapen zou ik dat ook heel graag weten.

Wie oh wie (her)kent deze merrie en kan mij wat meer vertellen?
Laatst bijgewerkt door C_arola op 13-01-23 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels