[PG] Nando, 19-jarige haflinger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haffaytje

Berichten: 4
Geregistreerd: 21-07-22
Woonplaats: Gelderland

[PG] Nando, 19-jarige haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-22 02:01

Hey hoi!
Ik ben opzoek naar mijn lieve oude beesje,
Hij is een klein jaartje geleden verkocht aan een vrouw, die hem helaas in de handel heeft gegooid. :’(
Ik wist hier niks van af en de beheerders hadden hem zo inneens verkocht…
Het gaat hier over een 19 jarige Haflinger, een ruin, grote witte bles en ong≈153cm schofthoogte. Nando.
(Zie fotos voor nando zelf *D )
Nando was/is een absolute knuffelbeer en je kan hem niet blijer maken als met slobber of knuffels :9
Is voor de men-kar opgegroeid en is met rijden erg gericht op stemgebruik. Ik weet dat hij sinds een maandje of 6/7 in de handel zit door informatie van mijn stal-eigenaresse.

Graag hoop ik hem weer terug te krijgen, of in ieder geval te weten waar hij terecht is gekomen!
(Klein detail misschien? De vrouw die Nando in de handel heeft gezet, durft te beweren dat hij naar een zorgboerderij in Duitsland is gegaan, maar ik/stalmensen geloven daar eigenlijk niet veel van, vanwege eerdere complicaties met Mevrouw) #) #)

Graag hulp of reacties als er meer te weten valt voor mij! Ik wil graag weer weten waar mijn geliefde vriendje zich bevindt :? <3


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Met lieve groetjes van Haffaytje!!;)
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 22-07-22 19:17, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar regels OV

Mando

Berichten: 15686
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Vraagje??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 06:25


Jessica_K

Berichten: 400
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Vraagje??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 07:25

Als nuttige reacties wilt zou ik de titel van het topic aanpassen. Zo hebben mensen geen idee waar het topic over gaat...

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78498
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [PG] Nando, haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 19:16

HA --> OV

newt

Berichten: 2043
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Rechts van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 02:23

Hey,

Niet dat ik helaas weet waar je pony is, maar wat is zijn volledige naam? Stamboek naam?