[PG]Oud-manegepony's gezocht (Rotterdam)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
annerosa22
Berichten: 59
Geregistreerd: 19-08-20
Woonplaats: Rotterdam

[PG]Oud-manegepony's gezocht (Rotterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-21 09:30

Hi,
Ik heb gedurende mijn jeugd vele uren en dagen doorgebracht op de manege waar ik heb leren rijden, de Rotterdamsche Manege. Nu weet ik dat er door de jaren heen een aantal pony's hebben gestaan, die vervolgens zijn doorverkocht. Nu ben ik - puur uit interesse - benieuwd wat er met deze pony's is gebeurd en waar zij terecht zijn gekomen. Leven zij nog? Heeft er iemand nog foto's van hun leven na de manege? Ben heel benieuwd!

Het gaat om de volgende pony's:

-Katja, dit was - op de gok - een donkerbruine D/E merrie met zwarte manen. Ze was flink stout en ik heb er ook regelmatig naast gelegen. Naar mijn weten is zij naar een andere manege gegaan en niet naar een particulier. Volgensmij is zij inmiddels wel al overleden.

- Casanova. Cas was echt een aparte. Volgensmij is hij verkocht aan een van de stalhulpen en heeft hij nog een tijd op de Capelse manege gestaan. Verder zie ik niet veel meer over hem voorbij komen. Hij was in stal best fel en ook rijtechnisch was hij niet de makkelijkste. Toch heeft hij mij altijd wel geintrigeerd. Ik heb van hem nog een foto, deze voeg ik erbij.

- Mentos. Mentos was een witte D/E ruin? Hij had een ''fjordenkapsel'' en was heel rustig en braaf. Volgensmij is hij verkocht naar iemand/een stal waar hij meer buitenritten kon maken? Althans, dat werd verteld. Hij kwam tegelijk met Monroe op stal.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 20-12-21 13:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels


annerosa22
Berichten: 59
Geregistreerd: 19-08-20
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-21 09:31

Afbeelding

MichW1993
Berichten: 1
Geregistreerd: 17-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-22 23:47

Hi, ik wil graag reageren op de post van Cassanova. Ik was inderdaad de oude stalhulp die Cass toen der tijd had overgekocht van de manege.

Met Cassanova gaat alles goed.
Hij is staat in een paardenrusthuis te genieten van zijn pensioen. :D

Hi, ik ben Michelle.
Ik werk als verpleegkundige en mijn passie is natuurlijk de paarden!

Mijn eerst pony was Cassanova, hij staat nu heerlijk te genieten van zijn welverdiende pensioen.

Op dit moment heb ik een Friese merrie, genaamd Famke. Hier rij ik voornamelijk dressuur matig mee.

KenJeMe
Berichten: 576
Geregistreerd: 21-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-22 06:49

MichW1993 schreef:
Hi, ik wil graag reageren op de post van Cassanova. Ik was inderdaad de oude stalhulp die Cass toen der tijd had overgekocht van de manege.

Met Cassanova gaat alles goed.
Hij is staat in een paardenrusthuis te genieten van zijn pensioen. :D


Heb je een recente foto van hem?

annerosa22
Berichten: 59
Geregistreerd: 19-08-20
Woonplaats: Rotterdam

Re: [PG]Oud-manegepony's gezocht (Rotterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-22 11:47

Oh, wat goed! Wat leuk om te horen! Ik zou ook wel een foto willen zien van hem nu als je deze hebt. Hoe was hij bij jou nadat je hem had overgekocht? Is hij ooit rustiger geworden met opzadelen/in stal komen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker