[EG] Beau C pony 2015 vos merrie wie kent haar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MarryAnneR
Berichten: 695
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Brabant

[EG] Beau C pony 2015 vos merrie wie kent haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-21 20:59

Wij hebben training een onbekend talentje staan.

De eigenaar had haar voor haar dochtertje gekocht maar helaas is deze dame niet geschikt als levende glijbaan, stuiterende kindjes en veel te lieve onervaren kindjes.

Mijn dochter gaf haar les en het viel meteen op wat een talent voor de sport deze dame heeft. De eigenaar heeft haar ook van een beginner gekocht die het zat was dat deze dame niet mee wilde werken aan een opleiden van kinderen.

Ze is duidelijk keurig opgeleid. Heeft geen papier, een paspoort uitgegeven door khns en natuurlijk staat er een naam op ….. uit Berkel en Rodenrijs. Online kan ik daar niets over vinden. Ze heeft geen sportverleden bij het KHNS. Maar echt zo’n pony waarvan je denkt… het wordt tijd dat je de ring in komt.
Helaas heeft ze door onervaren latere eigenaren ook wel wat streken. Ze denkt duidelijk, jij bent mijn personeel en mooi niet andersom! Liep de bak uit, met de kindjes. Of terug de wei in, met een kind achter zich aansleurend en werd daar ook nog rijkelijk voor beloond.

Dat de rollen nu omgedraaid zijn, daar went ze nu stapje voor stapje aan.

Ik ben toch zo benieuwd naar haar verleden. Wij denken namelijk dat het kan helpen naar een wel geschikte ruiter bij verkoop. De reden dat ik het hier vraag ipv Facebook groepen is dat ik dat weleens met een ander projectje heb gedaan en dit vooral nare berichten opleverde voor de verkoper door de boze Penny brigade.

De pony verdient een vaste stek.


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 30-10-21 07:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

Hoera Redd Velvet R.H.A. is geboren op 24 juni 2021.
Hengstveulen van Redd Bull x Veenstra’s Promise
Rond 1 juni 2023 verwachten wij een veulen van Brummerhoeve’s Redd H x Veenstra’s Promise


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker