[PG]Merel, belevenissenbos, wildkleur Fjord x Arabier merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Anananda
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-04-21

[PG]Merel, belevenissenbos, wildkleur Fjord x Arabier merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-21 16:58

Hoi hoi,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar Merel uit het Belevenissenbos. Ik kon haar nergens vinden, ben al meerdere keren geweest. Als iemand foto's heeft van paarden uit het Belevenissenbos in Lelystad, stuur die dan alsjeblieft naar mij! Ze stond eerst bij de Huif, volgens mij staat ze daar nog in de winter. Merel zal nu een jaar of 27/28 zijn. Ze heeft twee veulens met Andalusiër Taco-Taco II, Storm en Mistico/Misty. Misty is van 2008 en Storm van 2009. Merel is half Fjord en deels Arabier. Hier zijn wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Alle tips helpen! :)

Ik heb wel wat andere paarden gezien van de Huif, maar Merel kon ik helaas niet vinden. Ik ga morgen weer. Als iemand ook nog weet waar de paarden vaak staan, zou dat ook helpen! Het bos is ontzettend groot :+


Anananda
Berichten: 90
Geregistreerd: 20-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-21 15:10

Update! Ik heb haar gevonden! Eergisteren was ik op weg naar scouting, en toen ik langs Hollandse Hout reed zag ik in het bosgebied een oud uitziende donkerbruine Fjord met zwarte benen. De Huif zit naast mijn scoutinggroep dus het zou heel goed kunnen dat dat Merel was. Gisteren ben ik ernaartoe gegaan en ik kon heel dichtbij komen. Stond natuurlijk een hek omheen, maar de paarden waren heel nieuwsgierig. Allemaal, behalve natuurlijk Merel. Ze stond wel lekker in de zon te staan en wilde niet dichterbij komen... De foto's zijn niet geweldig, maar ik ben zo blij dat ik haar na vijf jaar weer zie!

Naast dat ze terecht is, heb ik foto's gevonden van 2007. Ik was toen twee of drie. Het was een uitje met de peuterspeelzaal, naar de Huif. We mochten allemaal even op de pony's zitten die de huifkar trokken. En de kar werd getrokken door, jawel, Merel! Ik ken haar dus van alle paarden die ik ken het aller langst! Er waren echter twee paarden voor de kar, ik vermoed dat dat andere paard Ofra is. Ofra staat wél in het Belevenissenbos en ik heb heel veel foto's van haar. Dus het was niet voor niets!

Ik ga binnenkort nog even naar Merel met een betere camera, en ik zal van de winter vragen of ik de paarden in de stal kan bezoeken. 's Winters staan ze binnen i.v.m. de kou.

Als iemand nog foto's zoekt, stuur me gerust een bericht, ik kom intussen om in de foto's :)


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70394
Geregistreerd: 24-05-08

Re: [PG]Merel, belevenissenbos, wildkleur Fjord x Arabier merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-21 07:58

Aangezien ze is gevonden plaats ik hier een slotje voor het overzicht.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers