IJslander vermist

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Telpeva

Berichten: 14714
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 17:49

Wat fijn dat ze weer terecht is! *\o/*

oeteoete
Berichten: 7
Geregistreerd: 27-02-21

Re: IJslander vermist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-21 17:53

Ze is in een weiland gevonden een stuk verderop.. in dat weiland hadden we al meerdere keren gekeken, doorheen gelopen, door de sloot daarnaast gekanood en met een drone overheen gevlogen, maar die keren haar nergens gezien.

Ze is vermoedelijk constant in beweging geweest, waardoor we haar niet eerder hebben gevonden. Ze is vermagerd, maar zonder blessures.

Jessix

Berichten: 16434
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 17:57

oeteoete schreef:
Ze is in een weiland gevonden een stuk verderop.. in dat weiland hadden we al meerdere keren gekeken, doorheen gelopen, door de sloot daarnaast gekanood en met een drone overheen gevlogen, maar die keren haar nergens gezien.

Ze is vermoedelijk constant in beweging geweest, waardoor we haar niet eerder hebben gevonden. Ze is vermagerd, maar zonder blessures.

Heel fijn! Ik ben mijn mini pony's eens aan paar uurtjes kwijt geweest en ken de stress... brrrr!! Super dat ze weer terecht is.

Kristy1998x

Berichten: 980
Geregistreerd: 28-04-19
Woonplaats: Nijverdal

Re: IJslander vermist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 18:15

Wat fijn dat dit topic positief afgesloten kan worden en dat er ondanks vermagering geen blessures oid zijn :o.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15452
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 18:26

Kristy1998x schreef:
Wat fijn dat dit topic positief afgesloten kan worden en dat er ondanks vermagering geen blessures oid zijn :o.



Omdat de pony gelukkig gevonden is zet ik een slotje op dit topic. TS mag natuurlijk altijd elders op Bokt een topic plaatsen.