[PG] New Forest Pony Beetjesgraven Sam 9 jr

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

[PG] New Forest Pony Beetjesgraven Sam 9 jr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-19 11:41

Hi,

Twee jaar terug heb ik mijn new forest pony Beetjesgraven Sam na veel wikken wegen toch maar te koop gezet. Helaas voor mij de verkeerde keuze geweest -O- . Ik mis hem erg veel en heb spijt dat ik hem niet bij me heb gehouden. Maar door omstandigheden privé moest ik hem verkopen. Inmiddels heb ik geleerd dat ik nooit maar dan ook nooit meer zomaar mijn paard verkoop.

Sam is twee jaar geleden verkocht en is nu dit jaar 9 jaar. Hij is verkocht naar IJmuiden. Hier heb ik een hoop gedoe mee gehad en inmiddels zou die ook niet meer bij de eigenaren zijn waar hij aan is verkocht.

Waar hij wél naar toe is gegaan dat weet ik helaas niet.. Mij werd verteld dat ze hem of inslapen of verkopen aan iemand anders om in de wei te staan. Ik heb niets meer van vernomen en heb er veel verdriet van. Ik heb gewoon geen rust want ik weet niet of deze goedzak nog leeft...

Voor de rest zou ik jullie niet vermoeien met alle ellende er om heen. Het enige wat ik wil weten of mijn pony goed terecht is gekomen en een fijn leven heeft. Hier een aantal foto's van Sam:


Afbeelding

Afbeelding

HTTP://boktimg.nl/img/m/yS4tYc.jpg

HTTP://boktimg.nl/img/m/ngWVTy.jpg
Laatst bijgewerkt door C_arola op 05-01-19 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto’s, de rest is in links geplaatst


Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Re: [PG] New Forest Pony Beetjesgraven Sam 9 jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 02:32

Eh vraagje, moet het niet beentjesgraven Sam zijn? Met een N ertussen?
Wij hebben nl zelf ook een beentjesgraven gehad, moesten hem verkopen omdat onze ruiter er te groot voor werd, en hij met 7 jaar te jong was om als grasmaaier te functioneren, maar oh wat missen wij hem, zo'n dikke schat als het is, nu al bijna 3 jaar, gelukkig heeft hij wel een hele fijne plek gekregen.

Gooiske
Berichten: 1061
Geregistreerd: 20-06-11
Woonplaats: Tegenover het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 02:40

Ik heb even voor je op de paardenzoeker van de KNHS gekeken, hij heeft idd de zelfde moeder als onze pony, had voor je gehoopt dat hij misschien wedstrijden had gelopen en zo achter de eigenaar kon komen door te zoeken op laatst gereden wedstrijd, maar helaas.....

Heb je het al geprobeerd bij het new forest stamboek? Wellicht kunnen ze je daar meer duidelijkheid geven of hij wel of niet nog in leven is, volgens mij is het gebruikelijk dat wanneer een paard/pony word ingeslapen/geslacht dit gemeld word bij het stamboek.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-19 10:11

Ach ik zie nu pas je reactie. Wat fijn dat je hebt gereageerd! Nee het is echt Beetjesgraven op zijn paspoort. Ik ga even contact opnemen met het stamboek. Misschien weten hun het inderdaad. Houd je wel op de hoogte.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers