[PG]Gezocht Lady Liberty

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kandrin
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-12-18

[PG]Gezocht Lady Liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-18 20:15

Wat een naar verhaal zeg en wat herken ik mezelf hier in!!!! Ik hoop dat je inmiddels mee duidelijkheid hebt over kayro. Want ik ben hier dus afgelopen zomer ingetrapt.. een oude merrie die niet meer bereden kon worden daarvoor zocht ik een goed tehuis, want ik kon het financieel niet opbrengen om haar naar een stal te verhuizen ( stond eerst aan huis Maar ivm verhuizing genoodzaakt iets anders te zoeken ) uiteindelijk kwam ook ik bij Sharon terecht. Klonk allemaal super en ben haar zelf gaan brengen, dus heb de andere paarden daar ook gezien ( hoe ziet kayro eruit?? )
Zag er allemaal goed uit en dacht haar wel te kunnen vertrouwen, daar mijn merrie achter gelaten en ook afgesproken om dat ik haar al 17 jaar had contact te blijven houden.. Nou die belofte is ze helaas niet na gekomen en krijg geen reacties meer. Ben bang dat mijn lieve merrie dus ook een vreselijk einde heeft gehad en heb spijt met alle haren op mijn hoofd dat ik haar niet heb laten in slapen.
Misschien kunnen we iets voor elkaar betekenen? Aangezien het allebei afgelopen zomer is voor gevallen?

Groetjes Kim
Laatst bijgewerkt door C_arola op 29-12-18 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Topic gesplitst voor het zoeken naar een paard

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: [PG]Gezocht kayro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:18

Kim hoe heet jou merrie? en welke kleur is ze? miss. kan ik er achter komen wat ermee gebeurt is.

Kandrin
Berichten: 2
Geregistreerd: 26-12-18

Re: [PG]Gezocht kayro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-18 16:47

Ze heet Lady Liberty en is vos kleurig