[PG] Whispering Girl Serena (v. Gribaldi) KWPN

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimmm_

Berichten: 131
Geregistreerd: 17-11-07
Woonplaats: Middelburg

[PG] Whispering Girl Serena (v. Gribaldi) KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 11:23

Beste bokkers,

Toen ik 18 werd (ik ben inmiddels 30) heb ik een pony gekocht (of eigenlijk gekregen van mijn ouders). Een zwarte merrie met een kol en een sneb, Serena heette ze. KWPN, 1,56m ongeveer. Het was een aparte merrie, veel streken en onverklaarbare rare sprongen en bokken. Ze kon er zomaar vandoor gaan, bokken, springen, maar als ze een goede dag had was ze geweldig. Ik heb dit 8 jaar 'volgehouden' en uiteindelijk toch besloten om haar te verkopen in 2014. Ik was al wat ouder, ik wilde heel graag wedstrijden rijden en dat ging echt niet met haar, daarnaast was ze te klein gebleven.

Ze is toen naar een paardenhandelaar in Brabant gegaan omdat het particulier niet lukte (het was toch een vreemd paard in de omgang) en later is ze verkocht naar een familie in Brabant. Toen ik later een keer contact opnam om te kijken hoe het met haar ging, bleken zij haar ook weer doorverkocht te hebben. Ergens in België, vlakbij Gent. Ze konden mij verzekeren van een goed huisje. Ik dacht; die zie ik nooit meer terug en ik hoop maar dat het goed met haar gaat. Ik zoek nog regelmatig op internet de laatste jaren om te kijken of er iets van haar opduikt want ik bleef wel nieuwsgierig, nu vind ik ineens een filmpje op YouTube van 2017 waarin ik zie dat ze graatmager is, haar ogen zijn slecht, ze wordt beschreven als een paard met 'trauma's' (https://www.youtube.com/watch?v=691EySMaJxs). Echt verschrikkelijk om te zien.. ik weet precies hoe ze is, zo was ze altijd al. Toen is ze blijkbaar weer verkocht en nu heb ik geen idee waar ze is. Het is gewoon een pony met een gebruiksaanwijzing, ik zou heel graag willen weten waar ze is en als het niet goed met haar gaat; ik weet alles van haar! Ik zou in staat zijn om haar terug te kopen en wél goed voor haar te zorgen, al is het maar op een wei bij mij in de buurt. Als iemand iets van haar weet.. ? Ze kan in Nederland zijn, in België, ik heb echt geen idee!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding