[PG]Gezocht: Zigeunerin (ziggy) v OO Seven X Metall

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Janine_B
Berichten: 50
Geregistreerd: 30-10-17

[PG]Gezocht: Zigeunerin (ziggy) v OO Seven X Metall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 12:27

Hoi allemaal,

Ik zoek mijn oude paardje ziggy stamboek naam Zigeunerin. Mijn opa had haar zelf gefokt evenals haar moeder (scarlett benoni) en haar grootmoeder (lucky girl), lucky hebben wij zelf nog steeds.
Ze is 7/8 jaar geleden verkocht vanwege het feit dat ze helaas veel te dominant was voor mij, en ik was te jong en had te weinig ervaring om daar mee aan de slag te kunnen gaan.

Ze is toen in principe verkocht als etmerrie maar is waarschijnlijk vrij snel doorverkocht naar belgie, ik heb op een franse paardensite haar voorbij zien komen.

Ziggy is een klein paardje van ong 158 en ze is bruin, heeft een klein kolletje en een klein wit voetje rechtsacter (zie foto)

KWPN info: https://www.kwpn.nl/database?Paard=P-362163
afstamming moeder: https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/543530/scarlet-benoni
Ik heb al contact gezocht met de persoon op de franse site, maar het lijkt erop dat die al langere tijd niet actief is geweest. Als je hier meer over wil weten kun je even een pb sturen.

Ken je ziggy laat het dan weten ik zou graag willen weten hoe het met haar gaat, ook als je haar moeder scarlet kent zou ik het leuk vinden om daar wat van te horen!

Groetjes Janine
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 13-07-18 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels


Monique1963

Berichten: 8628
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: GEZOCHT: Zigeunerin (ziggy) v OO SEVEN X METALL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:34

Helaas geen info voor je, maar ik heb even in het ifce (verplicht frans registratiesysteem van paarden) gekeken, maar daar staat ze niet. Wel bestaan er nog een paar paarden die zigeunerin heten maar die hebben een totaal verkeerde geboortedatum.
Als ze in Frankrijk woont, dan heeft die eigenaar haar niet laten registreren, wat officieel wel moet. Succes met je zoektocht.

Klik: Boek over Callas en haar drama
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat? Doorzetten of verkopen? Dé vraag na de val.
Klik: Wekelijks vlog over Frankrijk, Callas, Prisca en 'de kudde'
Je beseft pas wat je had, als het er niet meer is.

Janine_B
Berichten: 50
Geregistreerd: 30-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 13:55

Ik heb haar op een franstalige bokt achtige site gezien maar staat/stond waarschijnlijk in belgie

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 18:17

Hebt jij een Twitter account?
Probeer contact via deze account …. het is dezelfde persoon als op de 1cheval.com site.
https://twitter.com/kathia_69


Janine_B
Berichten: 50
Geregistreerd: 30-10-17

Re: [PG]Gezocht: Zigeunerin (ziggy) v OO Seven X Metall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 16:34

Dankje! Ik zal eens kijken of ik haar daar op kan bereiken. Kun je op twitter een persoonlijk berichtje sturen?

Janine_B
Berichten: 50
Geregistreerd: 30-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-18 21:24

Ziggy is gevonden! Maar ben ook opzoek naar andere nakomelingen van scarlet benoni, we weten dat ze rond 2007 nog een veulen heeft gehad maar niet van welke hengst. Tussen 2007 en 2015/16 weet ik niet waar ze heeft gestaan en of ze nog andere veulens heeft gehad


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers