[EG]Oude eigenaar/eigenaren van mijn pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anoniem2000
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-03-18

[EG]Oude eigenaar/eigenaren van mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 16:10

Hi,
Ik ben opzoek naar de vorige eigenaar/eigenaren van mijn pony. Ik heb haar overgenomen van een manege in Rotterdam en daarvoor was ze van een man in België. Hij had een fokkerij maar kon zich niks meer van haar herinneren :( Ze kwam op die manege in Rotterdam omdat die man haar eerst naar een manege in België had gebracht. Toen hij daar na een half jaar kwam kijken was ze helemaal vermagerd en vroeg hij aan de manege in Rotterdam of ze daar mocht staan. Ze stond daar ongeveer 10 jaar, en daarna kwam ze naar mij.
Even wat info:
Naam: Lola (voordat ze op de manege kwam Was haar naam Luna)
Vachtkleur: Vos (met een witte bles en 1 wit voetje.)
Hoogte: 1.34 (c pony)
Leeftijd: 23 jaar maar gedraagt zich als een 7 jarige :j

& ik vroeg me af hoe ik haar vorige eigenaren zou kunnen vinden. De man in België was namelijk niet haar eerste eigenaar. Op Google kan ik niks vinden en ze heeft ook geen stamboek :P
Heeft iemand een idee?

X Lois
Laatst bijgewerkt door C_arola op 02-03-18 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels


SamElisa

Berichten: 52
Geregistreerd: 20-04-17
Woonplaats: omgeving Deventer

Re: [EG]Oude eigenaar/eigenaren van mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:27

Staat in het paspoort nergens een adres waar de eerste eigenaren haar hebben ingeschreven? Of misschien staat je pony nog in het systeem van de dierenartspraktijk waar zij als veulen geënt is. Zo zijn we een keer aan het zoeken geweest naar de eigenaar van mijn pony, adres gevonden en later ook telefoonnummer. Maar na meerdere keren gebeld te hebben en er niemand opnam hadden we het maar gelaten omdat er waarschijnlijk al andere mensen woonden.

anoniem2000
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-03-18

Re: [EG]Oude eigenaar/eigenaren van mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 19:31

Op haar tiende heeft ze pas een paspoort gekregen. En de naam die daar stond was die man uit België maar dat was toen ze 10 was en daarvoor zou ze ook eigenaren moeten gehad hebben. & hoe zou ik kunnen achterhalen welke dierenarts dat is geweest?

SamElisa

Berichten: 52
Geregistreerd: 20-04-17
Woonplaats: omgeving Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 19:46

loiseovb schreef:
Op haar tiende heeft ze pas een paspoort gekregen. En de naam die daar stond was die man uit België maar dat was toen ze 10 was en daarvoor zou ze ook eigenaren moeten gehad hebben. & hoe zou ik kunnen achterhalen welke dierenarts dat is geweest?

Als ze het paspoort zo laat heeft gekregen is het inderdaad lastig. Onze dierenarts zet altijd een stempel van de praktijk in het paspoort maar ik weet niet of ze dat overal doen.


anoniem2000
Berichten: 8
Geregistreerd: 02-03-18

Re: [EG]Oude eigenaar/eigenaren van mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 21:18

Ja daar had ik ook al naar gekeken maar er staat alleen iets in van toen ze 12 was :(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers