[PG] Welsh e pony Sander gezocht - Abcoude!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MoniqueElisa
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-11-15

[PG] Welsh e pony Sander gezocht - Abcoude!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-16 12:19

Ik zoek welsh nwr e- pony Sander! Hij is begin november verkocht van Texel naar Abcoude.( of omgeving Abcoude)
Het is een vos-ruin. Smalle bles. Ra witte sok. 1.54m. Hij Z dressuur geweest en L springen. Tot maart 2013 was hij van ons. Mijn zoon heeft van de B tot de M2 dressuur met hem gereden.
Ik heb al verschillende stallen in Abcoude gemaild. ( Willig- Coster- Slotruiters- Jos?-...) Hele aardige reacties gehad maar nog niet gevonden.
Wie weet waar Sander nu staat? Of heeft iemand tips waar ik kan vragen? We horen het graag. We zijn erg benieuwd waar hij terecht is gekomen. Wij wonen in noord-Groningen.
Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 10-01-16 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verplichte tag toegevoegd


Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Welsh e pony Sander gezocht - Abcoude!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 12:21

Misschien is hij al doorverkocht of verhuisd? Kun je misschien een foto plaatsen? Dat maakt het meehelpen met zoeken al een stuk makkelijker.

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

MoniqueElisa
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-16 22:12

Afbeelding

En nog een foto van Sander toen hij van ons was.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 12-01-16 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 3 berichten in korte tijd geplaatst samengevoegd

MoniqueElisa
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-11-15

Re: [PG] Welsh e pony Sander gezocht - Abcoude!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-16 22:13

Dit is Sander ruim 1 jaar geleden op Texel.

MoniqueElisa
Berichten: 12
Geregistreerd: 28-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-16 22:47

Nog geen reacties gehad helaas! Wie weet waar Sander nu is? Wij zijn erg benieuwd waar hij nu is en hoe het met hem gaat.

Karinheij
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:32

Deze vraag is al wel van lang geleden dus hopelijk komt dit nog aan. Sander staat inderdaad nog steeds in abcoude en we rijden nog met veel plezier. Mijn dochter is helaas nu wel gestopt met rijden (tot M1) maar verzorgt hem soms graag, dus ik heb het rijden overgenomen en doe af en toe een proefje.

BigOne
Berichten: 38191
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 14:46

Karinheij schreef:
Deze vraag is al wel van lang geleden dus hopelijk komt dit nog aan. Sander staat inderdaad nog steeds in abcoude en we rijden nog met veel plezier. Mijn dochter is helaas nu wel gestopt met rijden (tot M1) maar verzorgt hem soms graag, dus ik heb het rijden overgenomen en doe af en toe een proefje.

Via haar profiel kun je een mail sturen, ze is al zes jaar niet online geweest dus zal het waarschijnlijk niet zien.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.


Karinheij
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-11-22

Re: [PG] Welsh e pony Sander gezocht - Abcoude!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-22 14:58

Ja al gedaan, dank en zelfs contact gehad!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milow2018 en 18 bezoekers