Bonte Shetlander X Welsh gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Nynkster

Berichten: 5331
Geregistreerd: 04-03-12
Woonplaats: Exloo (Drenthe)

Bonte Shetlander X Welsh gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-15 09:07

Hoi bokkers,

In 2006 heb ik een pony op de paardenmarkt in ouderschoot gekocht.
Haar naam op Papier was Carla maar toen wij haar kochten hebben we haar Sinne genoemd. Ze was waarschijnlijk een shetXwelsh en stond bij het welsh stamboek ingeschreven (stond op haar papier).
In 2009 overleed het weidegenootje van mijn pony en toen hebben ze mijn pony gekocht.

Ze zou naar een man in nieuwleusen zijn gegaan die verder allemaal tinkers had.
Hij wou haar voor zijn zoontje. Nadat ze opgehaald werd heb ik nooit meer iets van haar gehoord.

Ze is geboren op 1 mei 2003 (als ik me niet vergis)
ze heeft 4 witte benen en een zwart hoofd. Verder zijn haar manen voor het grootste gedeelte zwart wit bij haar schoft.

Ik zou graag willen weten hoe het met haar gaat, dus als iemand iets weet zou ik dat erg fijn vinden :)

hierbij wat foto's
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn PB box staat altijd open :)

www.truenorthbordercollies.com
Werklijn Border Collies


pien_2010

Berichten: 43104
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 12:17

Dit topic heb ik moeten sluiten omdat het niet voldoet aan de regels die gelden op OV:

[OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht

•Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.

Daarnaast zijn er te veel foto's geplaatst want maximaal twee zijn toegestaan.

Dus het beste kun je een nieuw topic openen met de tag in de titel en het juiste aantal foto's.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers