[PG] Willow, 4 jarige ponyhengst/ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chinou

Berichten: 791
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: ergens in Drenthe

[PG] Willow, 4 jarige ponyhengst/ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-06 21:59

Ik ben op zoek naar Willow, een nu 4 jarige (geb. 13 of 17 mei 2002) pony met als vader Easter el Nino en op het paspoort als moeder Ramona. Ramona is nu 21 en drachtig van Now or Never, ook een Welsh hengst. Dit veulen is voor een vriendin van mij en ik zou haar graag foto's o.i.d. willen laten zien van een eerdere nakomeling van Ramona. Ook zou ik graag willen weten hoe het met hem gaat en hoe hij zich ontwikkeld heeft.
Hij is Isabelkleurig (fjordkleur) met een aalstreep en een smalle bles. Verder 2 kleine witte voetjes achter. Hij was als veulen erg ondeugend en zelfverzekerd.
Hij is verkocht naar een man in Sellingen (GR.) voor de opfok maar deze man is ondertussen helaas overleden en we weten niet waar hij gebleven is.

Graag zou ik in contact komen met de huidige eigenaar.

chinou

Berichten: 791
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: ergens in Drenthe

Re: [PG] Willow, 4 jarige ponyhengst/ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-06 22:01

Ik vind het heel jammer dat er niemand van hem gehoord heeft. Ik doe nog 1 poging. Het gaat om eennu 4 jarige isabelkleurige pony. Hij was verkocht naar een man in Sellingen. Graag reactie als je weet waar hij naartoe is gegaan.

doutzen01
Berichten: 1
Geregistreerd: 29-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 17:54

Hallo chinou,
We zaten te kijken wat willow voor afstamming had en toen kwam dit bericht ervoor.
9 jaar later maar wij hebben hem nu op het moment thuis te staan.
Ik rijd hem door voor de eigenaar.
Het gaat heel goed met hem!

Groetjes doutzen
(Ik weet niet of je dit leest maar als je dit wel leest kun je wel even een berichtje doen dan kan ik misschien foto's van hem sturen.)

chinou

Berichten: 791
Geregistreerd: 13-10-05
Woonplaats: ergens in Drenthe

Re: [PG] Willow, 4 jarige ponyhengst/ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 18:03

Heb je een priveberichtje gestuurd.....leuk!