[PG] Gezocht kwpn bruine merrie laila 1.70 15 jaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
liesje88
Berichten: 5
Geregistreerd: 04-06-15

[PG] Gezocht kwpn bruine merrie laila 1.70 15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 11:08

Afbeelding
Gezocht

Ik ben op zoek naar mijn ex-paardje.
Ze heet laila, 1.70 hoog, overbouwd nu 15 jaar en met rechtsachter aan de voorkant n litteken (draadbeen).
Het laatste wat ik van haar weet is dat ze in 2009 verkocht is naar een manege in Zoetermeer.
Ik zou graag weten hoe het nu met haar gaat en ben benieuwd of iemand mij wat kan vertellen.
Ik was L1 dressuur en B springen met haar geklasseerd, onderling l2 en L springen.
In had de oefeningen van t m er ook al in. In de tijd dat ik haar reed kon ze af en toe best fel zijn en als ze ergens niet mee eens of bang was ging ze nog wel eens stijgeren.
Als het gelukt is met de foto dan kun je daar ook een klein beetje het litteken op zien.
Laatst bijgewerkt door Amaryllis op 04-06-15 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag aan titel toegevoegd

liesje88
Berichten: 5
Geregistreerd: 04-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 15:41

Ik heb niet via een pb de tip gekregen dat ze op de balijmanege in Zoetermeer staat.
Zijn hier mensen die daar rijden?

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: [PG] Gezocht kwpn bruine merrie laila 1.70 15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:46


liesje88
Berichten: 5
Geregistreerd: 04-06-15

Re: [PG] Gezocht kwpn bruine merrie laila 1.70 15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 15:48

Ja klopt ik had al even gekeken. En staan nog n paar foto's van haar op de site. Ik vroeg me alleen af of er misschien mensen zijn die meer foto's hebben en miss wat verhalen over hoe het met haar gaat ofzo. Zo niet dan stuur ik de manege binnenkort een email.

Anoniem

Re: [PG] Gezocht kwpn bruine merrie laila 1.70 15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:50

Heb er gereden, vond het altijd een onwijs leuk paard. Fijn aan het been, gehoorzaam met rijden. Heb haar nooit zien steigeren oid. Ze is dacht ik een tijdje kreupel geweest, weet het niet zeker. Foto's van haar heb ik niet.

liesje88
Berichten: 5
Geregistreerd: 04-06-15

Re: [PG] Gezocht kwpn bruine merrie laila 1.70 15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-15 15:54

Klopt fijn aan het been is ze altijd geweest en soepel in de mond. Ze is nu ook wat ouder dus misschien verstandiger haha. Ok, kreupel is bij mij eigenlijk nooit geweest op 1x na toen ze over n bak deur was gesprongen en gevallen. Ze had altijd wel gevoelige voor voeten, ik had haar dan ook op ijzers. Jammer dat je geen foto's hebt maar miss komt er nog iemand met foto's.

Anoniem

Re: [PG] Gezocht kwpn bruine merrie laila 1.70 15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 15:56

Ze stond/staat (?) daar ook altijd voor op ijzers. Inderdaad een heerlijk soepel paard, vond het altijd erg leuk om op haar te rijden, omdat alles zo makkelijk ging. Haar galop zat ook heel lekker.

xx_horselife
Berichten: 4
Geregistreerd: 07-01-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:20

hoii,

Layla stond op de balij manege!
nu is layla helaas verkocht aan een vrouw.
Layla staat nu in een wei waar ze goed verzorgd en voldoende aandacht krijgt en hoeft ze niet meer in de lessen te lopen!!

liesje88
Berichten: 5
Geregistreerd: 04-06-15

Re: [PG] Gezocht kwpn bruine merrie laila 1.70 15 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 20:32

Ja klopt kreeg tijdje terug een appje dat ze met pensioen is i.v.m atrose.. :( maar dank je wel nog voor t berichtje