[PG] Sterre en Eros! (new forest en nrps)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cavalli
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-11

[PG] Sterre en Eros! (new forest en nrps)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-13 19:06

beste allemaal,

Ik heb 8 jaar lang voor een aantal paarden gezorgd, waaronder Sterre (new forest) en Eros (NRPS). Ze stonden in Noordwijk bij een boer.. door alle omstandigheden daar zijn deze twee paarden voor mij ontzettend belangrijk geworden, alleen zijn ze laatst verkocht via een handelaar uit voorhout. Ik ben ze daarna uit het zicht verloren en ik weet dus niet aan wie deze handelaar ze verkocht heeft.

Ik weet nu niet waar ze zijn maar ik weet wel dat ik ze enorm mis. Als jij de nieuwe baas bent van Eros en/of Sterre, zou je dan aub een berichtje kunnen sturen of kunnen bellen? deze paarden hebben een geschiedenis gehad die niet altijd even makkelijk was, en ik heb altijd mijn best gedaan om het ze zo goed mogelijk naar hun zin te maken. nu ze weg zijn weet ik niet hoe het met ze gaat, en ik wil eigenlijk vooral voor mijn eigen geruststelling weten dat ze goed staan, en heel misschien (als dat kan) een keertje hallo komen zeggen...

weet jij over welke paarden ik het heb wil je het dan alsjeblieft laten weten?

groetjes Melanie
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 20-02-13 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd


moelly

Berichten: 6610
Geregistreerd: 22-12-08

Re: Sterre en Eros! (new forest en nrps)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:08

Misschien handig om even een paspoortje te maken, zodat we wat meer informatie over de paarden hebben ;)

cavalli
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-13 19:17

goed idee!

Sterre is een New Forest pony (merrie) van bijna 13 jaar. als ik mij goed herinner is zij geboren in juni 2000. haar stokmaat is tussen de 1.45 en 1.50 Ze is donkerbruin met zwarte manen en heeft een ronde kol. ze heeft verder geen tekeningen.

Eros is een NRPS ruin van ongeveer 6 a 7 jaar. zijn stokmaat is ongeveer 1.50. hij is zwart en heeft een heel klein kolletje en in een van zijn achterste kootholtes een witte vlek. zijn rechterachterhoeft heeft een iets afwijkende vorm, maar dit zal met bekappen beholpen kunnen zijn..

Voor meer info graag pb.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 28-11-15 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telefoonnummer verwijderd

Devillicious

Berichten: 417
Geregistreerd: 24-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 00:27

heb je foto´s van sterre

is dit er misschien

Afbeelding


cavalli
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-14 18:30

nog steeds zijn alle tips welkom! ze zijn verkocht via Ivo Sneldervaert.

cavalli
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-15 18:51

Ondertussen heeft de nieuwe eigenaresse van Eros laten weten dat het goed gaat met hem! Leuk!

Alleen van Sterre weet ik nog steeds niets. Iemand nog tips?

Mioux

Berichten: 10077
Geregistreerd: 06-07-10
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [PG] Sterre en Eros! (new forest en nrps)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 12:06

even als tip zou proberen je foto's via bokt te uploaden, de fotos doen het nu namelijk niet.

Jayden 10-12-2011
Papa, we missen je, we houden van je
[LZP] Jayden in het bos!
[BB-ITP] Mijn zoontje en zijn maatje

pien_2010

Berichten: 42805
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [PG] Sterre en Eros! (new forest en nrps)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 20:28

Moderatoropmerking:
Berichten over telefoonnummer dat beter niet geplaatst kan worden heb ik verwijderd, net als het telefoonnummer.

cavalli
Berichten: 9
Geregistreerd: 03-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-21 16:02

Beste allemaal,

Ondanks dat het al heeeel lang geleden is dat ik bovenstaande heb geschreven, ben ik nog steeds ontzettend nieuwsgierig naar wat er van ze gekomen is. Ik weet van Eros wel meer. Van Sterre nog steeds helemaal niets :(

bijgevoegd een foto van toentertijd van Sterre :


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers