[PG] Suddenria (Sangria) KWPN schimmelmerrie V. Cavelier

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Senwarunya
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-07-12

[PG] Suddenria (Sangria) KWPN schimmelmerrie V. Cavelier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-13 10:28

Beste Allemaal,

In november 2012 is mijn paard naar Hippisch centrum Zeegersloot, in Alphen aan de Rijn, gegaan. Zij was een lange tijd kreupel en de mensen daar zouden de zorg voor haar overnemen. Toen ik haar wilde bezoeken bleek ze ineens weg te zijn. Deze mensen die eerst zo goed voor haar zorgden hadden mij hier niet van op de hoogte gesteld en konden mij niet vertellen waar ze naartoe is gegaan. Ze zou misschien een veulen krijgen en misschien ook naar Engeland gaan.

Dit was mijn eerste paard en mijn maatje. Ik heb geprobeerd het los te laten, maar word nog steeds verdrietig om het gemis. Ik hoop dat iemand informatie heeft die mij richting mijn maatje leidt!

Het is een schimmel merrie (KWPN). Ze is ongeveer 1,60 en haar vader is Cavalier. Op haar linker achterbeen heeft ze een groot litteken. In haar stamboek heet ze Suddenria, maar haar 'roepnaam' is Sangria.



Afbeelding

Afbeelding

http://i41.tinypic.com/k97zaw.jpg
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 02-01-14 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd, topictitel duidelijker gemaakt en foto in link gezet (maximaal 2 zichtbare foto's per bericht)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers