[PG] Voskleurige KWPN ruin Minstreel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
xxkmBly_

Berichten: 15
Geregistreerd: 08-04-07
Woonplaats: Den haag

[PG] Voskleurige KWPN ruin Minstreel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-07 08:26

Ik ben op zoek naar Minstreel, ik weet niks over zijn afstamming of zijn volledige naam alleen dat hij bij ons Minstreel heette.
Hij heeft ongeveer een jaar bij ons op stal gestaan en zo'n 2 weken geleden is hij naar de handelaar gegaan. Voor dat hij bij ons kwam heeft hij op de school in Deurne gestaan als school paard, verder weet ik niks over zijn geschiedenis.

Minstreel is een slank gebouwde KWPN ruin en voskleurig met een kolletje op zijn hoofd en achter 2 witte voetjes en links voor ook 1 wit voetje. Hij is ongeveer 1.70 hoog. Verder kan je hem erg makkelijk herkennen omdat hij aan de linker kant van zijn kont een beetje onder zijn staart een soort 3e bil heeft Knipoog

Met rijden was Minstreel vaak erg gespannen en druk, remloos etc. Met springen was hij wel altijd heel leuk om te rijden! wel druk maar meer van enthousiastme. Hij springt ook met gemak 1.35 m.
Verder vind Minstreel poetsen helemaal te gek, dan lijkt het wel een ander paard!

Ik hoop dat iemand iets weet over waar minstreel nu is want ik mis hem Ach gut ik heb geen afscheid van hem kunnen nemen en dat vind ik erg jammer. Ik hoop dat hij goed terrecht komt..

http://images.sugababes.nl/user_pics/10 ... 802d16.jpg

NISTANNA ♥


Lisatypex
Berichten: 13
Geregistreerd: 22-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 10:54

Minstreel is mijn paardje, alles gaat goed met hem!
ik heb je een mailtje gestuurd, met wat meer informatie.
Laat zeker iets weten als je dit leest :)

Groetjes

Lisa Maesfranckx

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:14

Omdat het paard gevonden is hier een slotje.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 20 bezoekers