[PG] boysenhoeve's simpley perfection

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
louiisie

Berichten: 714
Geregistreerd: 07-11-07
Woonplaats: Oostland

[PG] boysenhoeve's simpley perfection

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-08 18:31



imbrittx
Berichten: 2
Geregistreerd: 12-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:44

Hey! Als het goed is is jouw vroegere pony nu mijn pony! Ik zou het erg leuk vinden om met je in contact te kunnen komen, en misschien vind jij dat ook wel leuk? Hopelijk krijg ik ooit nog antwoord, want ik heb een lange tijd geleden ook een bericht gestuurd via bokt.nl!

BigOne
Berichten: 38191
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:47

imbrittx schreef:
Hey! Als het goed is is jouw vroegere pony nu mijn pony! Ik zou het erg leuk vinden om met je in contact te kunnen komen, en misschien vind jij dat ook wel leuk? Hopelijk krijg ik ooit nog antwoord, want ik heb een lange tijd geleden ook een bericht gestuurd via bokt.nl!

Heb je via haar profiel haar ook proberen te mailen ?

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

imbrittx
Berichten: 2
Geregistreerd: 12-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 20:48

bigone schreef:
imbrittx schreef:
Hey! Als het goed is is jouw vroegere pony nu mijn pony! Ik zou het erg leuk vinden om met je in contact te kunnen komen, en misschien vind jij dat ook wel leuk? Hopelijk krijg ik ooit nog antwoord, want ik heb een lange tijd geleden ook een bericht gestuurd via bokt.nl!

Heb je via haar profiel haar ook proberen te mailen ?


Ja, maar dat was best wat jaar geleden, waarschijnlijk reageert ze niet meer want ik heb daar nooit een antwoord van gehad.. Maar ik kan het best nog een keer proberen! Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers