[PG]Gezocht:Liza (merrie, vos,21-04-1993,KWPN,Apollonios xx)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mrsverhagen
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-10-18

[PG]Gezocht:Liza (merrie, vos,21-04-1993,KWPN,Apollonios xx)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-18 13:03

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/qwnIDE.jpg

Lieve lezers, in 2004 heb ik mijn pony Liza verkocht aan lieve mensen in Ermelo. Zij hebben Liza na enige tijd weer verkocht aan bekenden van hun ook in de omgeving Ermelo. Daar is ze kort verbleven en is ze, nadat haar veulen was overleden door het Rhinovirus, wederom verkocht en in de handel terecht gekomen. Ik weet dat ze nog even in de buurt van Utrecht is verbleven, een vrouw had haar op de paardenmarkt gekocht en belde mij omdat mijn telefoonnummer in het paardenpaspoort stond. Ze vroeg of ik wist wat er met Liza gebeurd was, want ze had allerlei problemen met haar benen, alsof ze was mishandeld, ik kon haar helaas geen antwoord geven op haar vraag. Kort daarna belde ik haar terug omdat ik Liza graag wilde zien. Helaas had deze mevrouw haar ook weer verkocht omdat ze 'niks' met Liza kon. Vanaf dat moment ben ik haar 'kwijt' geraakt. Maar ze heeft me nooit helemaal losgelaten. Ik wil heel graag een poging doen haar te vinden. Of informatie over haar. Willen jullie me helpen en dit bericht zoveel mogelijk delen? Mijn dank is groot! ❤️

Naam: Liza (tweeling met Lucky)
Geboortedatum: 21 april 1993
Geslacht: Merrie
Levensnummer: 93.5372
Kleur: Vos
Afstamming: Apollonios x Duc de Normandie
Laatst bijgewerkt door C_arola op 27-10-18 20:16, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Topic aangepast naar de regels van OV


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers