[EG] Biberty L, 12 jarige db KWPN merrie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Skay1206
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-07-18

[EG] Biberty L, 12 jarige db KWPN merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-18 01:31

Afbeelding
Wie kent mijn paard?
Biberty L (v. Krack c) is een donkerbruine KWPN merrie van 12 jaar.
Ze is geboren op 19 juni 2006 bij H. Lamers in Schaijk.

Ook zie ik in haar paspoort de naam W. De Groot uit Uden.
(Volgens mij heeft ze 11 jaar in omg. Uden gestaan)
Ook is ze gekeurd door een dierenarts in heinkenszand

Ik zou graag meer te weten komen over de achtergrond van mijn paard. Wie kan me meer over haar vertellen?

N4N4
Berichten: 1108
Geregistreerd: 15-10-15

Re: [EG] Biberty L, 12 jarige db KWPN merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 21:43

Mooi paard
Wat ik destijds gedaan heb in de zoektocht naar vorige eigenaren is contact gezocht met de fokker en anderen die op het papier stonden .
Ook de veearts op het entings boekje ..
En uiteraard hier op bokt een oproep gezet .. dit laatste heeft het hele leven van mijn 23 jarige merrie compleet gemaakt

Succes met de speurtocht :j

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 22:01

Ik zie haar hiertussen staan, wie weet ben je er wat mee (lijkt iets voor een verkoop?): https://www.facebook.com/53132063707305 ... 782959774/
edit: linkje blijkt niet te werken. Maar het gaat om een post op de pagina van Scalda Groen College Paardenhouderij van maart vorig jaar.

En hier een verwijderde advertentie, maar je kan wel doorklikken naar de verkoper: https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... -64-m.html

En dit, van een week geleden. Ik denk de vorige eigenaresse of iemand die haar reed? https://www.pikcat.com/media/BlDSNMzHlER

lotteenjoy
Berichten: 343
Geregistreerd: 15-06-12

Re: [EG] Biberty L, 12 jarige db KWPN merrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 14:05

Hey,

Ik heb vorig jaar geholpen bij de verkoop van het edudelta college ( Nu scalda groen college) ik weet dat Manon Moerdijk hielp bij een vrouw die meerdere rijpaarden verkocht. Je zou haar op Facebook een bericht kunnen sturen :)

Damily
Berichten: 11
Geregistreerd: 30-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-18 22:16

Hoi ik ken Biberty L, 'Bibi' stond in dec 2017 te koop bij Pauline den bakker hier bij ons in de buurt (hellevoetsluis) wij zijn toen wezen kijken en vonden haar geweldig, mijn dochter (toen nog 14) reed er zo mee weg op n buitenritje, daarna wilden we met haar in een binnenbak (sávonds /koud/ stress op trailer enz) in de buurt gaan rijden en zijn we met pauline en bibi daarheen gegaan, bibi was braaf in de bak en lekker voorwaarts en voor mijn dochter net niet makkelijk genoeg dus we hebben haar niet gekocht , en we zijn huilend naar huis gereden.. we vonden haar geweldig nl maar ik durfde het niet aan, iemand met iets meer ervaring had bibi wel nodig, ik heb nog gebeld met Gert christiaanse, daar is ze ook van geweest tijdens de verkoop via scalda groen college, en deze meneer was zeer te spreken over deze merrie en vertelde mij dat ze idd heel lang bij een vrouw(ik denk aan huis) die er af en toe mee buitenreed, dat was niet zo ver van hem vandaan, weet echt niet welk dorp/ stad, dus dat verhaal wat je schrijft klopt wel zo n beetje.. paard kan zeer goed bewegen en had wel een klik nodig met een ruiter zei hij, hij had er een jonge meid oprijden, die kon er alles mee, hij vond het leuk dat ik belde maar verder heb ik nix meer laten horen omdat we dr niet gekocht hebben.. oke dat was dat.. maar paar weken/maanden later zie ik bibi op horse sale op fb staan, ik contact opgenomen met inge slaats, maar er was al iemand die kwam kijken , ik wilde het nogmaals proberen om mijn dochter erop te zetten, misschien ging het nu wel.. en de mevrouw die voor mij was had haar al gekocht, uit omgeving breda, die zou ze doortrainen en miss een wedstrijdje en dan verkopen, heb jij haar van deze mevrouw gekocht? ik heb altijd gehoopt dat ze goed terecht zou komen want ze ging al een jaar van daar naar daar... dus wat doe ik soms.. typ biberty L en komt dit ineens op!! zo fijn dat ik haar toch beetje kan volgen en wat ziet ze er onwijs goed uit!! ze was toen een beetje schraal, mag ik weten waar ze ongeveer woont, wij in de buurt van rotterdam, we hebben nu een ander paard gevonden sinds maart en dat gaat goed , maar bibi zit toch nog in mn hart, heel raar.... :o