[PG] El-Saria, Arabier, merrie, schimmel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Michelle_S

Berichten: 2723
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

[PG] El-Saria, Arabier, merrie, schimmel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-18 09:28

Hallo,

Ik ben op zoek naar de dochter van mijn paardje genaamd El Saria (Kar Hacedor x C.A. Carita).

Deze schimmel merrie is nog erg donker voor haar leeftijd, donkere manen, ze zou nu ongeveer 17 jaar moeten zijn.

El saria heeft eerst 7 jaar op ponyclub Wogmeer gestaan, toen is ze vorig jaar verkocht naar handelaar Kim Verhoeff, ik heb contact met Kim gehad maar zij kan zich niet herinneren waar ze El Saria naar toe verkocht heeft.

Volgens de eigenaresse vd ponyclub verkoopt Kim veel naar Maneges, mogelijk in de buurt van Delft.

Saria is zoals ik begreep een lieve merrie maar wel met een eigenzinnig karakter, jonge kinderen kunnen er zo op weg rijden maar bij gevorderden test ze die graag even uit. Met opzadelen kan ze wat neidig zijn en bijt dan ook van zich af.

Herken jij haar? Laat het mij dan aub weten :)

Foto's krijg ik nog toegestuurd..

Jasmijn_S
Berichten: 1
Geregistreerd: 16-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 23:03

Hey, heb je El-Saria inmiddels al gevonden? Ik heb bij die ponyclub gereden in de tijd dat El-Saria daar stond. Ik heb ontzettend veel met haar meegemaakt en zou haar graag nog een keer willen zien. Mocht je dus weten waar ze is, zou ik het waarderen als je dit met mij zou willen delen! :D

Michelle_S

Berichten: 2723
Geregistreerd: 23-08-05
Woonplaats: Zuidveld (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 22:10

Jasmijn_S schreef:
Hey, heb je El-Saria inmiddels al gevonden? Ik heb bij die ponyclub gereden in de tijd dat El-Saria daar stond. Ik heb ontzettend veel met haar meegemaakt en zou haar graag nog een keer willen zien. Mocht je dus weten waar ze is, zou ik het waarderen als je dit met mij zou willen delen! :D


Ik heb haar uiteindelijk inderdaad gevonden, ze stond te koop maar zoals ik begreep had ze kissing spines.. Helaas daarna weer uit t oog verloren.