[EG]Stal Wilbri

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marga02
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-07-18

[EG]Stal Wilbri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 22:45

Hoi! Mijn verzorgpony heet 'Iris van stal Wilbri'. Ze heeft geen stamboom, het is allemaal onbekend. Haar leeftijd is waarschijnlijk ooit geschat, als dat klopt zou ze van 1994 zijn. Het is een Irish Cob merrie en ik ben heel benieuwd waar ze vandaan komt en wat die stal Wilbri is. Als je op internet zoekt krijg je allemaal paarden die ook van stal Wilbri komen, maar ik heb geen idee waar ze dan echt vandaan komt.

Iemand enig idee??

En als we dan toch bezig zijn, ze zou 2 hengstenveulens hebben gehad, Pipo van stal Wilbri (2003) en Future van stal Wilbri (2002). Volgens irishcobsociety.net zou Pipo nog in Nederland moeten zijn. Iemand die hem misschien kent? Ik ben wel benieuwd hoe haar veulens er uit zien inmiddels :)
Laatst bijgewerkt door C_arola op 09-07-18 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels


LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Stal Wilbri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 00:10

Heb je in het paspoort gekeken?
Daar staan zoiezo de gegevens in van degene die haar heeft laten chippen op pagina 1. Kun je daar niks mee?

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

marga02
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-07-18

Re: Stal Wilbri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 08:21

Dat is allemaal onbekend. Bij fokkers staat onbekend en wat betreft wie haar heeft laten chippen staat alleen iets van de Irish Cob Society, daardoor staat ze op de site en ben ik er achter gekomen dat ze 2 veulens heeft gehad. Maar er staat niks bij over haar afkomst.

Janine_B
Berichten: 50
Geregistreerd: 30-10-17

Re: [EG]Stal Wilbri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 13:02

Misschien kun je op facebook een berichtje plaatsen, er zijn verschillende tinker groepen, die weten misschien meer


marga02
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 14:00

JaninevdBerg schreef:
Misschien kun je op facebook een berichtje plaatsen, er zijn verschillende tinker groepen, die weten misschien meer


Ik heb al op facebook gekeken daarnaar en omdat de eigenaar van Future van stal Wilbri daar een aantal jaren geleden een bericht heeft geplaatst heb ik hem gevonden (woont in Finland). Maar hij was dus ook op zoek naar Pipo van stal Wilbri en heeft daar verder geen reacties op gekregen.

Ik zou wel een bericht op facebook kunnen plaatsen met als zoektocht naar stal Wilbri, maar dan is alleen tinkergroepen niet genoeg. Er zijn meerdere paarden met verschillende rassen die stal Wilbri in hun naam hebben. Maar wel thanks voor meedenken :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers