[PG] Flika,geboren in 2005(Castelré),fokker Louis.G

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Motte
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-07-18

[PG] Flika,geboren in 2005(Castelré),fokker Louis.G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 20:57

PS: Sorry voor mijn nederlands. Ik moest het over het internet vertalen. Maar ik zou graag via deze weg gebruik willen maken van de mogelijkheid :-)

Hallo, mijn naam is Christina, ik kom uit Duitsland en zoek naar het verleden van mijn paard Flika (later werd hij omgedoopt tot Henry).
In feite ben ik op zoek naar vorige eigenaren om te begrijpen waar Flika overal woonde. Volgens zijn vaccinatiebewijs zou hij van de fokker L.G. in Castelré vroeg (februari / maart 2010) naar Boekel moeten zijn gekomen. In maart 2011 was hij waarschijnlijk in Heeswijk-Dinther, voordat hij verder werd verkocht aan Duitsland (Wesel).
Het paard is niet geregistreerd in een federatie, het is gechipt. Zelfs dit aantal is niets om uit te vinden. Ik kan alleen maar bevestigen dat Flika vandaag mijn Henry is!
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groeten uit Duitsland!

Een paar feiten over het paard:
- Flika werd geboren op 30 april 2005 in Castelré
- is een Belgisch warmbloed (BEL-W-241105-BWP)
- Kleur: VOS-kastanje
- zijn vader is V.Quintus (BEL-W-131429-HGT-BWP)
- Zijn moeder is Hester (BEL-W-071539-ST-BWP)

Ik heb ook foto's bijgevoegd - zo ziet Flika er vandaag uit


Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 08-07-18 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels van ov


Motte
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-07-18

Re: [PG] Flika,geboren in 2005(Castelré),fokker Louis.G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 18:24

Bedankt, Kabouterdans. Nu ben ik op zoek naar het toernooi waar hij had moeten rijden. Volgens KNHS kunnen ze de stad niet precies vinden. Het had in de kamer Weagera / Warga moeten zijn. Dus misschien was er iemand van het forum aanwezig op een springpaarden toernooi op 11.10.2009?

Motte
Berichten: 4
Geregistreerd: 08-07-18

Re: [PG] Flika,geboren in 2005(Castelré),fokker Louis.G

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 21:25

Bedankt Peterina. De gegevens van Louis Goetschalckx staan in het paspoort. Helaas kan hij zich het paard niet herinneren, aldus de kleindochter. De vorige eigenaars in Duitsland geven tot nu toe geen informatie. Op 11.09.2010 heeft Flika het toernooi in NL ontkend, maar werd op 24.07.2010 geregistreerd bij het Duitse FN. Volgens het vaccinatiebewijs moet Flika tot maart 2011 in Nederland geweest zijn - Boekel en Heeswijk Dinther. Het komt niet overeen met alles.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers