[EG] KWPN Zidane (v. Sir Sinclair)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lara1510

Berichten: 107
Geregistreerd: 23-08-13
Woonplaats: Spijkenisse

[EG] KWPN Zidane (v. Sir Sinclair)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 20:03

Hallo,

Alvast bedankt voor het lezen! Ik heb kernwoorden dikgedrukt voor de scannende lezers!

Sinds mei 2015 hebben ik en mijn moeder een hele lieve KWPN ruin genaamd Prince. We hebben hem gekocht van Hippisch Centrum Simonshaven (ZH). Het lijkt me leuk om wat meer te weten te komen over zijn verleden en hoe hij vroeger was etc.

Prince's echte naam is Zidane, zijn sportnaam is inmiddels Prince Charming maar dit was eerst Zoflex-I-Bel. Zidane is geboren op 26 mei 2004 in Terwolde (volgens zijn stamboekpapier woonde zijn fokker hier tenminste). Op de achterkant van het papier (weet niet wat dit betekend) staat echter een adres in Olst. Ik ben verder niks te weten gekomen over de personen op het papier.

Zijn afstamming is Sir Sinclair x Inferno en zijn moeder heette Nelly. Hij heeft ook nog een volle zus genaamd Watherspoon. Prince is bruin en heeft geen aftekeningen, hij heeft een sterpredikaat maar is een ruin.

Prince heeft in de dressuur ZZ-L+3 gelopen (voor het laatst in juni 2014), ik ben toevallig wat startlijsten tegengekomen van vroeger waardoor ik denk dat hij in Overijssel of Twente heeft gewoond.

Kent iemand Prince/Zidane/Zoflex-i-bel of een familielid van hem? Ik zou het heel leuk vinden om wat over zijn geschiedenis te weten te komen. Als iemand Prince kent en wilt weten hoe het met hem gaat kan u uiteraard ook PB doen!

mvg,
Lara

Hier nog een foto, ik hoop dat het zo lukt:
Afbeelding