[PG] Arwin, pintoloosa(/shet), !leeftijd onbekend zeker 6!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MoyaVermeer
Berichten: 1
Geregistreerd: 06-04-18

[PG] Arwin, pintoloosa(/shet), !leeftijd onbekend zeker 6!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 09:06

!!OPZOEK!!

Ik ben benieuwd naar Arwin (wat zijn naam was/is) Hij komt uit ponyparkcity.
Hij is waarschijnlijk verkocht, omdat hij rug problemen heeft en ponyparkcity er niks meer aan verdiende.
Hij had wel een sterke rug en kon er op zitten, maar rijden zat er niet in. Kan (shetlander) gedrag zijn, of het zijn rug problemen. Is nooit 100% duidelijk gemaakt wat hij heeft.

(Ik weet dat hij zeker uit Ponyparkcity komt, omdat ik hem daar als pony had voor een weekend, hij zal er al zijn vanaf 2015 zeggen ze)

Als hij verkocht is dan is hij waarschijnlijk verkocht op de Hedel markt, hij komt vanuit Collendoorn.
Ik denk niet dat hij dood is, omdat hij een pony is waar je niet op kan rijden of ze rug belasten, maar als weide/gezelschaps pony.

Het is dus niet mijn eigen pony geweest, ik weet dat hij daar Arwin heette. en hij is zeker boven de 5 jaar oud. Hij is een ruin.
Hij is een shetlander/pintoloosa van ongeveer 90 cm.
(Ben slecht in gokken dus kan groter zijn!)

Ik hoop dat ik het mag plaatsen ondanks het niet mijn shetlander is geweest. & hoop via deze weg hem te vinden, en vraag me af hoe het met hem gaat!

Wie helpt mij dit schatje te vinden! ❤️

Hier een aantal foto’s hoe hij er uit ziet.

Delen wordt gewardeerd
Laatst bijgewerkt door MoyaVermeer op 06-04-18 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: !OPZOEK! Arwin Ponyparkcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 09:15

Je topic voldoet niet aan de eisen, lees volgende post eens:
[OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht
Ik heb een tem geplaatst. :)

Je hebt wel veel "waarschijnlijk" in je titel staan. Weet je wel zeker dat hij niet meer in PPC staat? Verder ben ik bang, dat Arwin inmiddels niet meer leeft als hij inderdaad zoveel rugproblemen had op jonge leeftijd.