[PG]Gezocht KWPN Usmalia (oramé x goodtimes)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

jeaninehaan
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-02-18

[PG]Gezocht KWPN Usmalia (oramé x goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 09:04

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik met pijn in m'n hart mijn kwpn merrie verkocht.
Ik ben heel benieuwd waar ze nu staat!
Het gaat om de volgende merrie:
Usmalia 2001, bruin, 1.65m
Mocht iemand weten wie haar nieuwe eigenaar is, dan kom ik graag in contact met die gene.
Alvast bedankt!
Liefs Jeanine


Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 28-02-18 18:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast


CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: [PG]Gezocht KWPN Usmalia (oramé x goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 20:07

Hoi! Volgens mij staat jou paard op manege de Fruithof in Heteren. Daar staat een paard met de naam Usmalia, die sprekend op het paard op jou foto's lijkt! Ik zal eens aan iemand vragen die daar vaak komt of ze haar herkennen

Hurby (Prinz K3 x Kennedy) ZZL+1 // Kronos Z1+2
Tongerenhof Pyriet M2
Roulette Fly Della Loggia M1 (verkocht) // Wobke R. M1 (verkocht) // Blinky M1 (verkocht)

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: [PG]Gezocht KWPN Usmalia (oramé x goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:10

Ik heb even een vriendin geappt die op de Fruithof rijd. En zij zegt dat dit de zelfde Usmalia is als bij ons op de manege staat! Ik heb ook een foto van haar, misschien niet heel duidelijk. Maar dit is mijn vriendin die wedstrijd (F-proefje in 2016) met Usmalia had. Ik loop er naast.
Afbeelding

Hurby (Prinz K3 x Kennedy) ZZL+1 // Kronos Z1+2
Tongerenhof Pyriet M2
Roulette Fly Della Loggia M1 (verkocht) // Wobke R. M1 (verkocht) // Blinky M1 (verkocht)

jeaninehaan
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 21:18

CathyTBP schreef:
Ik heb even een vriendin geappt die op de Fruithof rijd. En zij zegt dat dit de zelfde Usmalia is als bij ons op de manege staat! Ik heb ook een foto van haar, misschien niet heel duidelijk. Maar dit is mijn vriendin die wedstrijd (F-proefje in 2016) met Usmalia had. Ik loop er naast.
[ [url=m/rEDf1e.jpg]Afbeelding[/url] ]


Bedankt voor je reactie, wat super leuk om te horen en zien! Dat is d'r inderdaad!! Heeft ze een vaste ruiter of is dit verschillend?

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Re: [PG]Gezocht KWPN Usmalia (oramé x goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:19

Ze is gewoon manege paard, dus ze heeft veel verschillende ruiters. Maar volgens mij is ze wel redelijk populair!

Hurby (Prinz K3 x Kennedy) ZZL+1 // Kronos Z1+2
Tongerenhof Pyriet M2
Roulette Fly Della Loggia M1 (verkocht) // Wobke R. M1 (verkocht) // Blinky M1 (verkocht)

jeaninehaan
Berichten: 3
Geregistreerd: 22-02-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-18 21:28

CathyTBP schreef:
Ze is gewoon manege paard, dus ze heeft veel verschillende ruiters. Maar volgens mij is ze wel redelijk populair!


Top! Bedankt voor je informatie, misschien dat ik wel een keer langs kom kijken als dit mogelijk is

CathyTBP

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-06-16
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 21:31

jeaninehaan schreef:
CathyTBP schreef:
Ze is gewoon manege paard, dus ze heeft veel verschillende ruiters. Maar volgens mij is ze wel redelijk populair!


Top! Bedankt voor je informatie, misschien dat ik wel een keer langs kom kijken als dit mogelijk is


Ik denk dat dat wel kan. Als je twijfelt of je wel langs kan komen, kan gewoon contact op nemen met de manege :)

Hurby (Prinz K3 x Kennedy) ZZL+1 // Kronos Z1+2
Tongerenhof Pyriet M2
Roulette Fly Della Loggia M1 (verkocht) // Wobke R. M1 (verkocht) // Blinky M1 (verkocht)

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: [PG]Gezocht KWPN Usmalia (oramé x goodtimes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 14:51

Omdat dit paard inmiddels is gevonden, plaats ik hier een slotje voor het overzicht.

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers