Gezocht! Paard zonder paspoort, dus ik weet niks..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DJ_Ro

Berichten: 40
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: De Bilt

Gezocht! Paard zonder paspoort, dus ik weet niks..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 00:33

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een paard die een jaartje bij ons op de manege heeft gestaan.
Door omstandigheden is ze gekomen zonder paspoort, en ook weer weg gegaan zonder paspoort.
Dus ik weet helemaal niks van d'r. Ik weet haar paspoortnaam niet, haar leeftijd niet en haar
stamboom ook niet. Maar ik ga het hier toch proberen, want wie weet herkend iemand haar.

Eind 2016 is ze bij ons op de manege gekomen, zonder paspoort, de precieze reden daarvan is voor mij ook onbekend. In het begin liep ze netjes mee in de lessen, maar na een paar maandjes begon ze kreupel te worden, linksvoor. Ik denk dat ze de manegelessen niet echt goed aan kon. Toen heeft ze voor zooltjes gekregen en dat werkte goed. Totdat ze na een paar maanden steeds kreupel werd aan d'r linker achterbeen. Bij de kogel was het vaak warm, veel koelen en rust, en daarna ging het weer voor een paar weekjes goed tot het zich weer steeds herhaalde. Uiteindelijk is ze op 14 November 2017 naar Eddie Boonzaaijer gegaan. Ik wist hier niks van, en ben er te laat achter gekomen om in te grijpen.

Mijn vraag is nu: Herkent iemand dit paard, en weet iemand waar ze nu is? Bij ons heette ze Doritos, maar dat is dus niet haar echte naam. Ze is een merrie, bruin, een hangende onderlip tijdens het rijden en ze is soms niet al te lief op stal. Verder heeft ze :
LV - Witvoet
LA - Half witbeen
RV - Witte kroonrand
RA - Niks
Op de linkerkant van haar hals heeft ze vlak voor het schouderblad een plek waar geen haar groeit.
De aftekeningen van haar hoofd spreken voor zich op de foto's.

Ik schat de kans heel klein, maar als iemand iemand weet waar ze nu is dan hoor ik dat heel graag.
Al is het alleen maar om te weten hoe het met haar gaat.

Groetjes, Roland

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M'n vriendje...


Had ik maar een tijdmachine...


BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Gezocht! Paard zonder paspoort, dus ik weet niks..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 00:47

Tip; Zet haar op de facebook groep "De paarden detective", succes met je zoektocht!

Angst voorkomt niet dat je sterft, het voorkomt dat je leeft.
Klets mee in het zelfstandige-stalling topic!
STOP AGENDA 2030!


DJ_Ro

Berichten: 40
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-18 11:08

@BarbaLala Dat is een goeie! Ik wist niet dat die groep bestond. Dank je! :)

M'n vriendje...


Had ik maar een tijdmachine...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers