[PG]g-one de forme, 11 jarige bruine ruin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

[PG]g-one de forme, 11 jarige bruine ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-17 16:26

Begin 2015 heb ik mijn paard G-one de forme (roepnaam Gitan) verkocht. Hij is toen naar een jong meisje verhuisd. Hij heeft daar een tijdje op manege ter Biessen in Rekem (Belgie) gestaan. Zij hebben hem dit jaar terug verkocht en nu ben ik het spoor kwijt geraakt. Ik zou hem heel graag terug vinden zodat ik hem terug kan volgen. Het blijft een speciaal paard voor mij.
Gitan is een bruine ruin. En zal nu 11 jaar zijn (hij is van 2006). Er zaten geen papieren bij. Enkel een equipas.

Afbeelding

Afbeelding

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 13:21

Als hij correct geidentificeerd was dan zit hij in de Nationale Databank met melding van zijn nieuwe eigenaar, mits natuurlijk dat die Belge is.
Alhoewel je zelf niet aan gegevens kan komen, je DA kan dat wel! Misschien hem is even vragen of hij/zij in de DB wilt gaan kijken?

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-17 16:17

Peterina schreef:
Als hij correct geidentificeerd was dan zit hij in de Nationale Databank met melding van zijn nieuwe eigenaar, mits natuurlijk dat die Belge is.
Alhoewel je zelf niet aan gegevens kan komen, je DA kan dat wel! Misschien hem is even vragen of hij/zij in de DB wilt gaan kijken?

Ik heb zelf geen paarden meer. Dus ook geen dierenarts die voor me kan kijken jammer genoeg

Vallieetinus
Berichten: 10
Geregistreerd: 20-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 21:10

Hoiiii ik heb je een berichtje gestuurd