[PG]Ouders gezocht, Femke PCM

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EsmeeFemkee

Berichten: 12
Geregistreerd: 13-01-17

[PG]Ouders gezocht, Femke PCM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 12:17

Hoii iedereen! Ik heb een New Forest pony (Femke PCM) en ik was erg benieuwd naar de ouders. Er is alleen erg gekloot met het paspoort. Er staat in mijn paspoort:
Vader: Onbekend
Moeder: Onbekend
Moeders vader: Hoppenhof's Magda, new forest. st.b. N12 20002197 (MET PEN GESCHREVEN)
Vaders vader: Oosterbroek Francois, New Forest (MET PEN GESCHREVEN)
Alleen er is een witte stikker over dat laatste twee heen geplakt en een sticky note over heen geplakt waar op staat.
Moeder: Hoppenhof's Magda, new forest. st.b. N12 20002197
Vader: Oosterbroek Francois, New Forest
Nu weet ik niet wat ik kan en moet geloven en of ik uberhaupt nog iets met deze informatie kan.
Info over Femke :
Femke PCM
Pony
Vrouwelijk
13 juli 2010
Geboren in paardencentrum Moerbeek, Zwaagdijk 293, 1684 NJ ZWAAGDIJK.
Ze staat ingeschreven bij de NRPS.
Zijn er mensen die mij hier meer over kunnen vertellen of mij willen helpen met het uitzoeken? Ik hoor het graag :) !
hieronder een foto van Femke ;)

Als het hier niet hoort, wil een moderator dit topic dan verplaatsen? :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 21-05-17 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels van OV

Zizipicoleo

Berichten: 326
Geregistreerd: 25-06-15

Re: Ouders gezocht, Femke PCM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-17 12:28

Heb je al contact opgenomen met dat paardencentrum Moerbeek? En met Stal Hoppenhof?

Lijkt erop dat ze 'gewoon' per ongeluk de moeder en vader bij moedersvader en vadersvader gezet hebben. Wel slordig!

EsmeeFemkee

Berichten: 12
Geregistreerd: 13-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-17 13:54

Zizipicoleo schreef:
Heb je al contact opgenomen met dat paardencentrum Moerbeek? En met Stal Hoppenhof?

Lijkt erop dat ze 'gewoon' per ongeluk de moeder en vader bij moedersvader en vadersvader gezet hebben. Wel slordig!


Ik heb contact met het paardencentrum in moerbeek opgenomen maar zij konden mij niet verder helpen, met stal Hoppenhof heb ik nog geen contact gezocht. Het lijkt er inderdaad op dat ze het verkeerd hadden neer gezet maar dit is wel slordig haha!