[PG]shetlander willem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alona1987

Berichten: 4
Geregistreerd: 05-07-16

[PG]shetlander willem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 16:55

Hallo.

ik heb van de zomer deze leuke shetlander willem gekocht, ik weet eigenlijk helemaal niks van hem.
Hij heet Willem en is geboren op 4april 2008, de kleur is donkerbruin met een kopersnuit.

Hij is beleerd voor de wagen, het is een vlotte pony en wil graag voor me werken.

wie herken deze pony? /3 /3

lukt geen foto toe tevoegen
Laatst bijgewerkt door C_arola op 23-02-17 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd volgens de regels van OV

alona1987

Berichten: 4
Geregistreerd: 05-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 17:12

m/CfnrfH.jpg

dit is Willem

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:12

Ik denk dat je meer kans maakt als je vermeld waar je Willem gekocht hebt. Komt hij van de markt of van een particulier iemand? In welke plaats heb je Willem gekocht? Heette hij toen ook al zo?
Zitten er papieren bij? Heeft hij een chip?

Foto is heel handig, maar hij doet het helaas niet.
Als je klikt op ''voeg foto toe'' en dan op ''bladeren'' om de foto te selecteren. Dan vervolgens op ''save'' en dan zie je het balkje vollopen als hij bezig is met de foto. Dan zie je de foto in het klein verschijnen. Dan hoef je hem alleen aan te klikken en dan staat hij in je berichtje.

alona1987

Berichten: 4
Geregistreerd: 05-07-16

Re: shetlander willem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 17:22

Willem heb ik bij gerrit jan van boven gekocht, hij vertelde dat Willem elke zondag met hem werd gereden (mennen).. hij heeft een paspoort , staat alleen zn chip nummer in, de fokker is jansen uit rijssen.


meer informatie staat er niet in..

Kaaaren
Berichten: 3985
Geregistreerd: 02-04-07

Re: [PG]shetlander willem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:26

Kan je dan niet beter even bellen met de verkoper?
Als hij Willem lang gehad heeft verwacht ik niet dat je veel op het internet kan vinden over hem :)

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:28

alona1987 schreef:
Willem heb ik bij gerrit jan van boven gekocht, hij vertelde dat Willem elke zondag met hem werd gereden (mennen).. hij heeft een paspoort , staat alleen zn chip nummer in, de fokker is jansen uit rijssen.


meer informatie staat er niet in..


Kun je de fokker en meneer Gerrit Jan van Boven niet benaderen met de vraag of zij niet wat meer weten. Als ik het goed begrijp zoek je eigenlijk de persoon die Willem bij de fokker heeft gekocht?
Heeft deze persoon Willem verkocht aan meneer Gerrit Jan van Boven of zitten er nog personen tussen waar Willem ook nog van geweest is?

alona1987

Berichten: 4
Geregistreerd: 05-07-16

Re: [PG]shetlander willem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-17 17:38

Ik weet alleen dat Gerrit jan van Boven hem paar weken heeft gehad, Willem heeft bij een familie gestaan. hij vertelde dat het grote mensen waren, die allemaal op de menwagen zaten.. meer kon hij ook niet vertellen.