[EG] Capelle, herkent iemand deze stalling?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: [EG] Capelle, herkent iemand deze stalling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 13:43

Is dit niet onder dat viaduct? Want tegenover het viaduct staan twee minis van liliputters maar dit lojkt mij geen mini haha

Een koude trui, is geen goede trui.


Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:02

Is nu alleen nog onder viaduct. Land ernaast staan schapen. Nu staan er een merens en een haflinger. Met 2 stallen en ze staan op houtsnippers vgm. Erachter zie ik weleens wat bewegen maar ik heb geen flauw idee wat daar is. Het is daar altijd een beetje rommelig

Edit: ja het land ernaast is nu anders. Stukje eronder is zoals ik het beschreef

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:13

Jo_vales schreef:
REnD schreef:
Is dit niet onder dat viaduct? Want tegenover het viaduct staan twee minis van liliputters maar dit lojkt mij geen mini haha


Oh bedoel je dat de minis van de lilliputters niet staan op het plekje van de foto, maar ergens anders?


Ja, er schuin tegenover staan altijd minis, daar zie ik regelmatig een liliputter lopen ja. Bij Willen en Eva ( de merens en de haflinger) zie ik eigenlijk nooit iemand. Heb een enkele keer erachter iemand op een paard zien zitten (of niet maar iets zien bewegen) maar Eva en Willem staan er altijd maar een beetje

Edit: heb je het adres? Als je op streatview kijkt (wat nu veroudert is dus van het land ernaast is anders) kan ik even kijken of ik de plek van de minis vindt :) (als die er dus toen al was)

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:34

Wat ik me nu even kan herrinneren is dat het land ernaast vol staat, met bomen etc

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 16:46

Mayca schreef:
Ik kan er ook een keer kijken als je dat wil. Mijn paard staat er toch in dezelfde straat.


Ja ik fiets er ook geregeld *\o/*

Een koude trui, is geen goede trui.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers