[EG] Haflinger Koosje/Nathalie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kim_97

Berichten: 931
Geregistreerd: 23-02-13

[EG] Haflinger Koosje/Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-15 19:36

Hallo,

Ik ben nu al bijna een jaar op zoek naar meer informatie over de moeder van mijn haflinger. Bij mijn haflinger zitten geen papieren, dus daar kom ik ook niet verder mee.

Ik dacht altijd dat de moeder van mijn haflinger Koosje heette. Nu werd mij een tijd geleden verteld door een van haar oude eigenaren dat Koosje haar roepnaam is. En dat zij eigenlijk Nathalie van de ...Hoeve heet. Welke 'hoeve' precies wist ze niet meer. Ook vertelde zij dat Koosje/Nathalie een goede keurmerrie is geweest. Toen ik dat wist heb ik een mailtje naar het haflinger stamboek gestuurd, maar ook zij konden mij helaas niet verder helpen. Er kwam geen 'Nathalie van de ...hoeve' die aan de leeftijd voldeed in het register voor.

De oude eigenaae had inmiddels contact via de mail gehad vertelde ze, met de stal waar zij Koosje/Nathalie destijds aan verkocht hadden. Die sral vertelde haar dat Koosje/Nathalie vorig jaar helaas is overleden. Ik heb toen gevraagd of zij misschien terug kon mailen met de vraag of dat zij de echte naam van Koosje nog weten, maar hier heb ik helaas nooit geen antwoord meer op gehad.

Mijn vraag aan jullie is of dat iemand Koosje/Nathalie misschien herkent of weet op welke stal ze heeft gestaan? (Vanaf de oude eigenaar is zij naar een stal voor mensen met een beperking gegaan, is mijn verteld.)

Ik hoop hiermee toch nog meer informatie te krijgen over de moeder van mijn haflinger.

Afbeelding

Afbeelding

Vrouwke & Noa <3


Kim_97

Berichten: 931
Geregistreerd: 23-02-13

Re: [EG] Haflinger Koosje/Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-15 22:27

Inmiddels weet ik dat ze naar Omgeving Loenen is gegaan, waar zij dus op een stal voor mensen met een beperking stond.

Vrouwke & Noa <3


Kim_97

Berichten: 931
Geregistreerd: 23-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-15 20:07

Schopje!

Van iemand anders hoorde ik dat ze juist in de buurt is gebleven en in omgeving Hernen staat.

Vrouwke & Noa <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers