[EG] Wie kent mijn FRIESXKWPN Cees?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Geerr

Berichten: 109
Geregistreerd: 28-03-14
Woonplaats: goedereede

[EG] Wie kent mijn FRIESXKWPN Cees?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-15 17:13

Hallo allemaal!

Ik zou graag wat meer achtergrond informatie willen hebben van mijn paard.
Het is een fries x kwpn ruin van 9 jaar.
Hij is in april 2006 geboren.

Zijn naam is Cees.
In zijn paspoort staat bij geboorteplaats Tilburg, ik heb de fokker geprobeerd te googelen, maar helaas tevergeefs!

Bij de inentingen staat dat hij zijn eerste enting gehad heeft in Gilze. Daarna heeft hij waarschijnlijk 5 jaar in Kapelle in Belgie gestaan.
Ik heb contact opgenomen met de dierenartsen die in het paspoort staan, maar niemand kan het zich meer herinneren of weet het nog wel maar heeft geen gegevens meer.

Ik zou het gewoon leuk vinden om wat meer dingen over hem te horen en eventueel wat foto's van vroeger te zien!

Zelf heb ik hem gekocht in Oktober 2012 in Renesse. Hij heeft daar maar een paar weken gestaan. Ik was toen opzoek naar een leuk paard, en deze mevrouw had een aanbod gekregen om Cees te kopen en door te rijden. Ze wilde hem eerst niet, maar toen ze mijn 'eisen' hoorde heeft ze hem toch gekocht en na dat hij goedgekeurd was heeft ze hem doorverkocht aan mij. Dit is denk ik binnen 2 weken gebeurd.
Het enige wat ik weet is dat hij altijd voor een kar/sulky gelopen heeft.

Zoals ik al eerder zei, het lijkt me leuk om meer over zijn verleden te weten!

Sorry voor het hele verhaal haha, hier wat foto's! En ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Afbeelding

Afbeelding

MarleenvdB

Berichten: 322
Geregistreerd: 07-09-10

Re: [EG] Wie kent mijn FRIESXKWPN Cees?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 01:20

Heb je de naam van de fokker? Misschien dat ie bij mij bekend klinkt? Mag ook via PB

Geerr

Berichten: 109
Geregistreerd: 28-03-14
Woonplaats: goedereede

Re: [EG] Wie kent mijn FRIESXKWPN Cees?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 11:06

Pbtje verstuurt!