[PG] what a rabel z, ruin 1,75+-, what a kashmir kzXparabel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylviaxx
Berichten: 4
Geregistreerd: 06-03-15

[PG] what a rabel z, ruin 1,75+-, what a kashmir kzXparabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 13:46

Hallo ,

Ik ben opzoek naar een paard genaamd what a Rabel z. Het is afstammeling van what a kashmir kz x parabel. Het is een hele grote ruin met een bles en witte voetjes. Het is echt een braafpaard en zou zelfs op een manege gebruikt kunnen worden. Hij is spring gefokt maar er zit een foutje in zijn voorbeen waardoor hij het zware werk niet kon doen.

Ik vraag echt af waar m'n goedzak is. Hij is verkocht aan een handelaar. Maar door dat foutje in zijn been weet ik niet of hij hem nou wou laten afmaken of toch heeft verkocht aan een manege ( daar had hij het over).

Ik heb nog geen foto ben alle foto's kwijt maar als ik er een heb zal ik het in een reactie zetten!

Bedankt!

Afbeelding

Afbeelding

Ja, Kees klaver is idd de fokker maar heb nog geen contact met hem opgenomen weet ook niet of hij wel weet waar rabel is, maar het is idd een optie om te proberen.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 08-07-15 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto's in de beginpost toegevoegd.

hoogendroog
Berichten: 3282
Geregistreerd: 24-06-05
Woonplaats: Achterhoek

Re: [PG] what a rabel z, ruin 1,75+-, what a kashmir kzXparabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 14:00

Het is in ieder geval niet de minste qua afstamming! Die Parabel is een topmerrie! Ik neem aan dat je al contact hebt gehad met Kees Klaver (in neem ten minste aan dat hij de fokker is)?

Rosemarin

Berichten: 884
Geregistreerd: 16-05-10
Woonplaats: Almelo

Re: [PG] what a rabel z, ruin 1,75+-, what a kashmir kzXparabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 14:56

Misschien is het ook handig om de leeftijd erbij te zetten (als je die weet) :) succes met zoeken :D

Sylviaxx
Berichten: 4
Geregistreerd: 06-03-15

Re: [PG] what a rabel z, ruin 1,75+-, what a kashmir kzXparabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 15:04

Oh haha wel handig idd, ik denk dat hij nu 6 jaar is :)

Ja het was mijn eigen paard :)

pien_2010

Berichten: 43273
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: [PG] what a rabel z, ruin 1,75+-, what a kashmir kzXparabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-15 19:25

Moderatoropmerking:
Heb een aantal of topic posts verwijderd want alleen posts die meehlepen met de opsporing zijn toegestaan.