[PG] Hoe spoor ik hem op? Espresso (zoon van Rohdiamont)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

[PG] Hoe spoor ik hem op? Espresso (zoon van Rohdiamont)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 19:00

Ik zou niet weten hoe ik erachter kom wat er met hem gebeurd is.
Even kort;
Zijn volle naam is dus Espresso, vader is Spielburg, moeder is Robina (volle naam: princess robina)
Waarom ik naar hem op zoek ben? Espresso is op mijn vorige stal geboren. Inmiddels is hij 3 jaar oud. Vanaf de eerste week had ik een enorme band met hem. Hij is in de nacht geboren, en de volgende dag zag ik hem daar al. Lag hij op stal, dan kon ik erbij gaan zitten en hem aaien, voetjes optillen was geen probleem, gewoon de band die ik met hem had.. Soms heb je dat.
Toen hij was afgespeend nog gerelmatig naar hem toe geweest. Toen is hij naar de opfok gegaan. In de 3 jaar tijd dat hij daar kind heeft mogen zijn, ben ik wegens omstandigheden van stal verhuisd. Ik heb buiten wat vriendinnen om, dan ook niks meer op mijn oude stal te zoeken.
Ik weet dat hij terug is, zijn leeftijdsgenootje (Edison) loopt daar namelijk ook weer rond, maar ik weet niet wat er met hem gebeurd is. De moeder gaf erg goede veulens, dus het kan best zijn dat hij al verkocht is nog vóór hij terug kwam van de opfok.
Ik zou gewoon heel graag even weten wat er met hem gebeurd is, wat men van hem gaat verwachten, en heel graag een foto zien van hoe hij is opgedroogd..
Maar hoe begin ik aan die eindeloze zoektocht? Internet afstruinen? Zijn naam intikken met zijn vaders naam erbij levert niets op..
Hij heeft rechtsachter een wit voetje, en een opvallende bles.

klik 1

klik 2

Wie kan me meer vertellen?
Laatst bijgewerkt door LoveUggs op 13-11-13 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!



LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [PG] Hoe spoor ik hem op? Espresso (zoon van Rohdiamont)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-11-13 19:41

Bedankt! Stond toen ergens in een boek, daar op stal en dacht dat ik het goed had onthouden..

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers