[PG] Eikenhorsts bernhard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
samira_baco

Berichten: 1003
Geregistreerd: 26-08-11
Woonplaats: almere

[PG] Eikenhorsts bernhard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-12 13:08

hooi
ik zoek eikenhorts bernhard hier wat informatie eerst over hem

officiele naam: eikenhorsts berhard
ik noemde hem: silver zal nu zeker anders heten
geslacht: hengst
leeftijd: toen in 2008 4 jaar dus nu denk 7 a 8 jaar
kleur: roan met bruin hoofd zwarte manen en staart en 4 zwarte benen waarvan rechter achterbeen wit voetje
fokker: G van `t Goor
karakter: heel erg lief paard was nog helemaal groen maar was heel erg mak
hij stond in 2008 in harderwijk in een weiland langs een weg met nog 2 andere hengsten waarvan 1 magic star heette is nu ook verkocht had beetje dezelfde kleur als silver en er stond een kleine bruine pony bij

hier mijn verhaal
in 2008 woonde ik in harderwijk en liep een keer me honden uit te laten toen ik een wei met 3 pony`s tegen kwam,waarvan een me heel erg aansprak en ik noemde hem silver vanwege zen vacht kleur.
Ik ging steeds vaker en vaker naar hem toe en nam steeds eten en hapjes voor hem mee,we kregen zo`n goeie band dat we niet meer te scheiden waren en zodra ik onder de brug door kwam zag hij me al en hinnikte naar me en ging dan heel blij galopperen tot ik bij het hek was.
Elke dag ging ik weer naar hem toe ook als ik verdrietig was of boos was dan ging ik naar hem toe omdat hij me goed steunde en als ik hem zag dat me goed deed.
We hadden zo`n goede band dat ik zelf zonder zadel en hoofdstel op hem kon springen en door de wei kon rijden (terwel hij heel groen was) zo hoog was dus onze band (zijn eigenaar wist van niks die had zoveel paarden dat hij de 3 hengsten zowat bijna nooit bezogt)
Tot in 2009 toen kreeg ik een schrik van me leven we gingen verhuizen naar almere.
Ik was er zo kapot van want wist dat ik silver dan nooit meer kon zien.
Toen ben ik voor de laatste keer bij hem geweest en heb ik nog op hem gezeten met hem geknuffeld en zen hapje gegeven die hij altijd van me kreeg.
Toen ik in almere woonde kwam ik ineens een advertentie tegen me hart stond stil en da8 dat het zilver was maar nee het was de andere roan magic star die veel op hem leek.
Toen heb ik via de advertentie van magic star G van `t Goor een mailtje gestuurd met de vraag of ze nog silver hadden en had nog 3 fototjes van hem want wist toen zijn officiele naam niet.
Toen kreeg ik de volgende dag een bericht met ja dat is onze Eikenhorst bernhard en die hebben we nog zal van de week wel foto`s voor je maken en als je wilt kun je altijd naar harderwijk komen als je hem wilt zien.
Ik was helemaal blij en wilde hem dolgraag zien dus ik mailde G van `t Goor op 27 feb 2012 om te vragen of ik erheen kon tot mijn schrik kreeg ik dit mailtje terug.
27 feb 2012
Hallo wij hebben de pony voor twee jaar geleden verkocht en we hebben geen adres van de nieuwe eigenaren we hopen dat we je voldoende zo hebben geinformeerd met vriendelijk groet familie van 't goor

dus ik zoek de mensen die silver (eikenhorst bernhard) in 2010 van G van t Goor hebben overgenomen graag wil ik weten hoe het met mijn lieve silver gaat want miss hem ontzettend erg en hoop dat hij het nu goed heeft bij zen nieuwe eigenaren en hoop dat ik hem ooit nog een keer weer kan zien al is het alleen met foto`s dat maakt me niks uit als ik hem maar vind.

degene die alles gelezen hebben dankje echt respect _/-\o_

hier wat foto`s en hoop wat te horen
Afbeelding
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ICK3BHY7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6USFOCXM.jpg
met de 2 andere hengsten de voorste silver die daar achter is dus magic star en die bruine weet ik niet
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PDZZ6UZ4.jpg

ik hoor graag van jullie het kan zijn dat hij ook een ander kleurtje heeft gekegen zie laatste foto daar is hij al wat donkerder maar kwam wel door de regen ook

Ramiro 10-04-2015 <3



samira_baco

Berichten: 1003
Geregistreerd: 26-08-11
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-12 18:57

Kabouterdans schreef:
Met google.nl heb ik een pony gevonden die Eikenhorst's Bernhard (vader Wayland Loganberry) heet.
Hij start wedstrijden met Ellen Wilms van PSV Lemelerveld.

Maar deze pony is geboren in 2007...
http://www.allbreedpedigree.com/eikenhorsts+bernhard

hooi
dat is mooi heb je miss meer dan alelen een stamboom ?
dus eventueel foto`s ofzo ?

Ramiro 10-04-2015 <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers