[PG] ruin livingstone gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ajesca123

Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-06-09
Woonplaats: Baarle Nassau

[PG] ruin livingstone gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-10 09:11

een aantal jaar geleden heb ik hem gezocht maar helaas zonder resultaat dus nu poging 2 ;)

Ik ben op zoek naar Livingstone een donkerbruine ruin met een snepje en een kol en nakomeling van Glendale.
Hij was toendertijd rond de 1.60 hoog.
Het beestje kon echt super springen maar ook een nette dressuurproef lopen.
Zelf heb ik hem als 2,5 jarige hengst gekocht en daarna zadelmak gemaakt en doorgereden.
Helaas groeide ik ineens nog erg hard en hij niet meer dus we zijn uit elkaar gegroeid en heb ik er voor gekozen om hem te verkopen.
Ik heb hier altijd een beetje spijt van gehad en ook echt geprobeert of ik hem terug kon kopen maar als je niet weet waar hij is wordt dat toch lastig.
Ik heb me er bij neergelegd dat ik hem niet meer terug kon krijgen maar zou het dus wel heel fijn vinden om te weten wat er van hem geworden is.
Op 5 jarige leeftijd heb ik hem verkocht aan Huib Crebas en daarna is het spoor van hem verdwenen
Als ik goed reken zou hij nu een jaar of 16 moeten zijn dus de kans bestaat natuurlijk dat hij er niet meer is maar ook die info zou ik graag willen hebben.
foto`s zou ik in kunnen scannen als het nodig is.

ik hoop echt dat er iemand is die mij kan helpen

ajesca123

Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-06-09
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 11:38

Omdat het toch in mijn hoofd rond blijft spoken haal ik het topic even omhoog om te zien of er nu misschien iemand is die hem denkt te kennen