[PG] Draver Daisy

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
esthermarkus

Berichten: 17
Geregistreerd: 16-09-09

[PG] Draver Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 12:26

Hay allemaal

Zoals de titel t al zegt ben ik opzoek naar mn oude draver Daisy. Officiele naam ,,usverdivedaasje,, :)
Ze is nu 7 jaar. Ze in 4 jaar geleden geruild voor de KWPN-er Gino van Belisar.

Afbeelding
Ik wil graag weten of het goed met haar gaat. Als t niet goed gaat met haar wil ik haar terug :o

Groetjes esther en een hinnik van Tears

Frozen
Berichten: 1509
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: In stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:08

maarja weet je ,ik ga dit doen voor daisy..omdat ik der weg heb moeten doen na 2 jaar omdat er iets in der rug niet goed zat,en de dierenarts het niet kon vinden..

ze stond een half jr geleden op mp,toen is ze gekocht door een meisje die woonde in blaricum..
dus misschien mensen die daar wonen?

Glitter_
Berichten: 2072
Geregistreerd: 28-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:18

Dames, Houdt het topic op de zoektocht.
Discussie is eindeloos.
De laatste informatie die zij heeft is dat ze verkocht is aan een meisje in Blaricum.

Only_Hellen

Berichten: 1464
Geregistreerd: 30-12-05
Woonplaats: Enkhuizen

Re: Draver Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:35

usverdivedaasje is niet bekend bij het NDR. Wat is de naam, zoals die in het paspoort staat? Misschien kent iemand haar niet als Daisy, maar onder haar werkelijke naam.

Frozen
Berichten: 1509
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: In stal

Re: Draver Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 15:37

usverdivedaasje stond in haar paspoort...

esthermarkus

Berichten: 17
Geregistreerd: 16-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 16:54

Only_Hellen schreef:
usverdivedaasje is niet bekend bij het NDR. Wat is de naam, zoals die in het paspoort staat? Misschien kent iemand haar niet als Daisy, maar onder haar werkelijke naam.



Ja dat is inderdaad wel vreemd want dat is haar paspoort naam. Ik heb haar toen Daisy genoemd gezien er weinig anders van viel te maken hahah

esthermarkus

Berichten: 17
Geregistreerd: 16-09-09

Re: Draver Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-09 17:29

Usferdivedaasje

Naam Usferdivedaasje
Stamboeknummer NL020480
Geslacht Merrie (M)
Kleur Bruin
Ras Draver
Nationaliteit Nederland
Geboortedatum 01-04-02
Naam vader Out of the Blue
Naam moeder Hittepetit

Fokker R. Wagenaar
Trainer
Eigenaar Geen eigenaar

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 12:16

Moderatoropmerking:
Ik heb de totale discussie die hier gevoerd werd verwijderd. Ik raad iedereen in dit topic aan om de regels van OV eens goed door te lezen, deze regels vind je hier: [OV] Welkom op [OV] Opsporing Verzocht *UPDATE 30-08-2007* en daarna alleen nog maar te reageren indien men bruikbare informatie voor de TS heeft, heb je geen info is het niet toegestaan te reageren. Ik heb in de topictitel ook nog een TAG toegevoegd, deze ontbrak. Normaal word een topic dan direkt verwijderd maar gezien het aantal reacties is dit door de vingers gezien en mag het topic blijven staan. Wel het uitdrukkelijke verzoek om ontopic te blijven, dus alleen reacties ivm de zoektocht. Gebeurt dit niet zullen alsnog maatregelen getroffen worden

Kimmie1974
Berichten: 433
Geregistreerd: 04-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 13:19

Dit paard staat wel ingeschreven bij de NDR hoor (zoeken op 'Daas' ;) beetje apart) , en is officieel verkocht zonder papieren. Dus daar kunnen ze zeker niet verder helpen met de zoektocht...
Hopelijk herkent iemand haar van de foto's en/of chip.

Rilana15
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 17:28

Hallo met rilana heel lang geleden zocht jij usferdivedaasje (daisy) deze hebben wij nu 7 gelden ongeveer gekocht het gaat heel goed met nu de naam amora als u u Facebook geeft kunnen we contact houden en heb ik eventueel wat filmpjes/foto’s vriendelijke groet rilana ☺️

hagelslag
Berichten: 9024
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:06

Rilana15 schreef:
Hallo met rilana heel lang geleden zocht jij usferdivedaasje (daisy) deze hebben wij nu 7 gelden ongeveer gekocht het gaat heel goed met nu de naam amora als u u Facebook geeft kunnen we contact houden en heb ik eventueel wat filmpjes/foto’s vriendelijke groet rilana ☺️



De TS is al sinds 2011 niet meer online geweest.
Dus de waarschijnlijkheid dat ze gaat reageren is klein.
Tenzij iemand haar in rl kent en haar hier op attendeert

Rilana15
Berichten: 2
Geregistreerd: 19-10-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-20 19:19

Misschien heeft iemand een mail adres of Facebook/instagram even afwachten dan maar zou het zonde vinden zou graag meer aan der willen vertellen