[PG] Wie weet waar de Fries Wietse is?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:31

banditlove schreef:
ik ken een paard ook friese merrie die wietse heet ik weet de afstammeling niet, maar ken het paard wel ,,


HEt gaat om een ruin met de naam Wietse!!

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl



friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-09 17:32

Indien je meer informatie hebt over het paard (en dan een levensnummer of stamboeknummer) kun je deze vraag doorspelen naar het stamboek en vragen of zij aan de huidige eigenaar willen vragen contact op te nemen. Indien het paard nog leeft en altijd overgeschreven is naar de huidige eigenaar zou het moeten lukken. Succes.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:06

Tosss schreef:
Ik ken een ruin Wietse inmiddels 33 jaar of bijna 33. Heeft voor de wagen gelopen en zoals ik hoorde was hij nogal eigenwijs destijds.
Deze Wietse staat in Emmen.


En fries van 33 jaar, wouw is het mogelijk foto's te plaatsen?

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers