[EG] Wie kan mij helpen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Blaze333
Berichten: 17
Geregistreerd: 27-12-19

[EG] Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-20 20:13

Hey!

Een aantal maanden terug hebben we een oud paard gekocht (Van een jaar of 25) zonder afstamming, ras of iets, maar nu zijn we erg benieuwd waar hij vandaan komt. We weten dat hij heeft gestaan op manege 't Hetjen in Stein (Waarschijnlijk in Limburg, maar dat weten we niet zeker) en dat hij daar of Harry of Fireboll heeft geheten.


Afbeelding


Hij is een vos roan met een smallere bles, dus klinkt dit iemand bekent of heb je een tip om verder te komen? Ik hoor het graag! *\o/*
Laatst bijgewerkt door balance op 11-10-20 20:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: [EigenaarGezocht] tag toegevoegd


Rennie89
Berichten: 37241
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 20:18

Ik denk dat je met een foto meer kan bereiken. Welke naam staat in het paspoort?

Blaze333
Berichten: 17
Geregistreerd: 27-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-20 20:20

Rennie89 schreef:
Ik denk dat je met een foto meer kan bereiken. Welke naam staat in het paspoort?

Ik ben nu bezig met een foto erin plakken, maar de mail met de foto komt nog niet aan.
Op het paspoort staatals naam ook gewoon 'Harry', en later in het paspoort is er met pen 'Fireboll' bijgeschreven.

Rosyy
Berichten: 5
Geregistreerd: 11-10-20

Re: Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 20:24

Is het niet een idee om deze manege te contacten met deze vraag? Misschien dat zij dit weten. Daarnaast heb je (in ieder geval het KWPN-paspoort) een pagina waarin eigenaren een sticker kunnen plakken die van het stamboek zelf komt, met daarop de gegevens van de eigenaar. Niet elke eigenaar plakt deze erin maar misschien dat de vorige eigenaren van je paard dit wel hebben gedaan?

Blaze333
Berichten: 17
Geregistreerd: 27-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-20 20:29

Rosyy schreef:
Is het niet een idee om deze manege te contacten met deze vraag? Misschien dat zij dit weten. Daarnaast heb je (in ieder geval het KWPN-paspoort) een pagina waarin eigenaren een sticker kunnen plakken die van het stamboek zelf komt, met daarop de gegevens van de eigenaar. Niet elke eigenaar plakt deze erin maar misschien dat de vorige eigenaren van je paard dit wel hebben gedaan?
Dat hebben ze wel gedaan, maar we kunnen er helaas (Naar wat wij weten) niet veel mee. Het is namelijk enkel de woonplaats en de naam van de eigenaar en de woonplaats is die manege, maar ik zal nu even op de site kijken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110624
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 20:41


"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

pillow
Berichten: 7772
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 20:48


Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18120
Geregistreerd: 24-08-02

Re: [EG] Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 21:02

Aangezien hier de vorige eigenaar wordt gezocht heb ik de [EG] tag aan de topic titel toegevoegd en ga ik dit topic verplaatsen naar het forumonderdeel Informatief, Opsporing Verzocht [OV].

We see things as we are, not as they are
- Anaïs Nin

BrittNyna

Berichten: 17
Geregistreerd: 07-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 14:33

Hoi! Lekker laat, maar ik ken Harry van manege t hetjen, hij is al een aantal jaar weg, naar mijn weten hadden ze hem in laten slapen dus vind dit wel een vreemde om hem weer te zien. Vraag maar raak over hem.

BrittNyna

Berichten: 17
Geregistreerd: 07-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 16:46

nog een foto van harry gevonden op de website van t hetjen, ben benieuwd of ik er thuis zelf nog heb liggen :+
Afbeelding

Blaze333
Berichten: 17
Geregistreerd: 27-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-20 19:55

BrittNyna schreef:
Hoi! Lekker laat, maar ik ken Harry van manege t hetjen, hij is al een aantal jaar weg, naar mijn weten hadden ze hem in laten slapen dus vind dit wel een vreemde om hem weer te zien. Vraag maar raak over hem.
Hey!

Wat leuk!

Kan ik je PB doen? :)

Muisssx

Berichten: 153
Geregistreerd: 03-06-13
Woonplaats: Zevenhoven

Re: [EG] Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:18

Aawh meneer Harry <3

Genadeloos

Painted Lady

Joriehien

Berichten: 11
Geregistreerd: 16-08-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-23 02:08

Misschien is dit een beetje mosterd na de maaltijd. Hij stond inderdaad eerst op Manege 't Hetjen in Stein (Limburg). Hij stond daar eerst als privépaard gestald. Hij droeg toen der tijd de naam Red Devil. is Uiteindelijk is hij verkocht en als manegepony in de lessen mee gaan lopen, toen is hij omgedoopt tot Harry. Er zat toen nog geen rem op, haha. Kan me nog herinneren dat hij met mij aan de kletter ging langs de kanaal. Naarmate hij ouder werd was 't echt een goedzak. Ik heb heel wat uurtjes versleten op zijn rug, wat een heerlijke pony was dit.

Ik ben benieuwd hoe het nu met hem is.

R U a sofa? cuz ur sofaking annoying..

Bonte
Berichten: 6055
Geregistreerd: 02-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 00:40

Ik zie dat dit een oud topic is, maar nu het toch geupt is, een opmerking van mij.
Heb je inmiddels een nieuw paspoort aangevraagd, want als er zelf dingen zijn aangepast, zoals jij schrijft met pen de naam erbij geschreven, dan is je paspoort niet meer geldig.


onpaard

Berichten: 2960
Geregistreerd: 28-03-13

Re: [EG] Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-23 01:42

Ben toch wel benieuwd naar het verhaal van Harry. Hoe hij dan uiteindelijk bij jou terecht is gekomen.

*****

Joriehien

Berichten: 11
Geregistreerd: 16-08-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-23 18:11

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar het verhaal van Harry. Hoe is het nu met hem? :)

R U a sofa? cuz ur sofaking annoying..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers