[PG]Gezocht: VCanita V

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
horseminn
Berichten: 74
Geregistreerd: 17-12-19

[PG]Gezocht: VCanita V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-22 21:26

Gezocht: mijn lieve oude vriendinnetje VCanita V.

Met heel veel pijn in mijn hart, heb ik haar een aantal jaar terug weg moeten doen. Toen was ze 18 jaar, ik weet daarom ook niet of ze nog leeft… maar ik wil alles op alles zetten om haar te vinden en te weten hoe het met haar gaat

VCanita V was een bijzonder zachtaardig maar enorm sensitief paardje. Ik heb nog nooit een paard gezien die zo sensitief was en op elke ruiter anders reageerde, ze was speciaal en bijzonder daarin. En vooral voor mij, met mijn vele emoties en gevoelens.

Tot de dag van vandaag is er nog geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan haar denk en waar ze zou kunnen zijn.

Het enige wat ik weet is dat ze via Jan Wermink aan Jan Wolfsink is door verkocht (?), maar waar ze daarna terecht is gekomen weet ik niet.

VCanita V is een KWPN merrie die nu 20 jaar zou zijn en in het verleden Z1 dressuur heeft gelopen. Ik ben bang dat ze er niet meer is, maar ik wil toch een poging wagen haar te vinden en dat dit hopelijk wat meer rust bij mij brengt. Zelfs al zou het een vervelend antwoord zijn, als ze er niet meer is, dan weet ik het in ieder geval. Het knaagt aan me elke dag.

Herkent iemand haar? Zou je aub willen reageren?

Delen word gewaardeerd!
Laatst bijgewerkt door C_arola op 24-09-22 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels



Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Gezocht: VCanita V

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 21:34

Misschien een foto erbij?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers